Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. märts 2017. a. kell 15.39
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.03 Etüüdid. Harjutused hääle tugevuse reguleerimiseks.
07.04 Peeglimängud
14.04 Püha
21.04 Diktsiooniharjutused. Liisusalmid.
28.04 Improvisatsioon-asjadest saab lugu
05.05 Vanasõnade lavastamine
12.05 Improvisatsioon-muusikast saab lugu
19.05 Liikumislooming: "Veider liigutus"
26.05 Pantomiim. Lõbusad seltskonnamängud laval.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
• oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
• õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
• õpilane esineb näidendis

Hindamine üles

Suulised hinnangud. Draama- ja teatriõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Aktiivne osavõtt tundidest. Arvestuslik hinnang kujuneb poolaasta lõpus.