Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. jaanuar 2017. a. kell 13.42
Muudetud: 17. jaanuar 2017. a. kell 13.42

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 23.-27.01):
1. Vanus - harjutused.
2. Vanus - kordamine.

II NÄDAL ( 30.01-3.02):
1. KONTROLLTÖÖ: numbrid 0-100, vanus.
2. Kellaaeg - reegel, sõnavara.

III NÄDAL ( 6.-10.02):
1.-2. Kellaaeg - harjutused.

IV NÄDAL ( 13.-17.02):
1. Tunnikontroll: kellaaeg. Kuupäev. Mis kuupäeval? - reeglid.
2. Kuupäev - harjutused.

V NÄDAL ( 20.-24.02):
1. Kuupäev + aasta. Harjutused.
2. Tööleht - kuupäev + aasta.

VI NÄDAL ( 27.02 - 3.03):
1. Kuupäev + aasta. Aastaarv. Mis aastal?
2. Aastaarv. Mis aastal? - harjutused.

VII NÄDAL ( 6.-10.03):
1. Kordamine: kuupäev,a aasta. Mis kuupäeval? Mis aastal?
2. KONTROLLTÖÖ: kuupäev, aasta. - 7.03

VIII NÄDAL ( 13.-17.03):
1.-2. Tegusõna II pöördkond.

IX NÄDAL ( 27. - 31.03):
1. Kordamine: Tegusõna II pöördkond.
2. Tunnikontroll: tegusõna II pöördkond. Tegusõna mineviku moodustamine.

X NÄDAL ( 3.- 7.04):
1. -2. Tegusõna mineviku moodustamine.

XI NÄDAL ( 10.- 14.04):
1. Tunnikontroll: tegusõna mineviku moodustamine. Omadussõna lõpud.
2. Omadussõna lõpud. Omadussõna.+nimisõna.

XII NÄDAL ( 17.-21.04):
1. Omaduusõna: harjutused.
2. Tagasiside, kokkuvõte.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab lugeda ja saab aru lihtsast adapteeritud tekstist, suudab sealt leida olulist infot;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab kasutada kursuse jooksul õpitud temade sõnavara: vanus, omadussõnad
6) oskab esitada lihtsaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
8) oskab kasutada läbitud grammatikamaterjali: tegusõnade ajad, omadussõna, vanus, kuupäev. asta.

Hindamine üles

II kursuse hinde kujundamine:

Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist. Hinded on kõik võrdse kaaluga.
Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata või tegemata tööd kajastuvad e-koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on vaja tööd järele teha. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultasioonid E. kell 13.45-14.30 ruumis 410 ja kokkuleppel õpetajaga järeltööd kokkuleppel.