Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2b, 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Mai Rand

muusikaõpetaja

Loodud: 17. jaanuar 2017. a. kell 10.06
Muudetud: 17. jaanuar 2017. a. kell 12.40

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgid algklassides on järgmised:
1. Panna õpilane muusikast rõõmu tundma, huvi tundma muusika kui kunstiliigi vastu ning kujundama enda esteetilist maitset;
2. Suunata loovalt mõtlema ning väljendama end loominguliselt muusikaliste tegevuste kaudu;
3. Laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri;
4. Arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali.
5. Kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

9.01 - Repertuaari valik. Isamaalised laulud. laulumängud.
16.01 - Emakeel. Talvel tihane sööb pekki. Selline soov. Laulumängud.
23.01 - Emakeel. Talvel tihane sööb pekki. Selline soov. Laulumängud.
30.01 - Ema, Selline soov, Emakeel, Loomade pidu, laulumängud.
6.02 - Ema, Selline soov, Emakeel, Loomade pidu, laulumängud.
13.02 - Hea tuju laul. Metsamuinasjutt. Kodulaul. Emakeel. Liikumismängud.
20.02 - Vabariigi aastapäeva aktuse proov.
27.02 - Sünnipäevalaul. Ema. Kodulaul. Mängud.
6.03 - Hea tuju laul. Ema. Kodulaul. Laulumängud.
13.03 - Selline soov, Emakeel, Loomade pidu, rütmimängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1. Õpilane on hakanud huvi tundma muusika kui kunstiliigi vastu ning kujundama enda esteetilist maitset;
2. Oskab väljendada end loominguliselt muusikaliste tegevuste kaudu;
3. Oleme laiendanud õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustanud eesti rahvakultuuri;
4. Õpilane on arendanud koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali.
5. Õpilane on omandanud veerandi jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“). Kokkuvõttev hinnang märgitakse 2 korda aastas poolaasta lõpus sõnaliselt ning sisaldab järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga
2. Oled omandanud 2. poolaasta jooksul õpitud lauluvara
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi.