Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

B-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Irina Mulenok

vene ja inglise keele õpetaja

Kontakt: Irina.Mulenok@nooruse.edu.ee

Loodud: 20. november 2015. a. kell 17.45
Muudetud: 23. november 2015. a. kell 15.06

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 3 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeles;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides,suudaks aru saada erinevate inimeste venekeelsest kõnest ja vestlusest;
5) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
6) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nenede kasutamist kõnes ja kirjas;
7) tunneks huvi õpitava võõrkeele maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
8) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

Kursus kestab 23.nov.2015 - 4.märts 2016

I nädal
1.-2. Omastavad asesõnad.Ainsuse omastavate asesõnade käänamine.
3.Töö tekstiga "Minu klass", lk.9

II nädal
1.Valmistumine suuliseks esitlusesk (Minu klass)
2.Suuline ettekanne - Minu klass. Tõlkimine:TV lk.3
3.Suuline ettekanne.Naissoost omadus- ja nimisõnaühendite käänamine,kasutamine lausetes. TV lk.3
3.Töö lauluga "Privet".Kordamine

III nädal
1.Töö lauluga "Privet".Kordamine
2.Kordamine kontrolltööks : 1.õppetükk
3.KONTROLLTÖÖ : Tund 1 - 9.12
Tund 2: Olga päevik - lõik 2, lk.11

IV nädal
1.Tund 2: Dialoog -2 (Aitan rõõmuga!). Kõneetikett vene keele tunnis .Talveluuletus.
2.Kuulamisülesanne - 2/informatsioon keeltekursuse kohta/ Ametlikud nimed vene keeles.Ees- ja isanimi.
2.Harjutused Tund 2 sõnavarale /TV lk.5-6/ Kuulamisülesande dialoogi vastamine.

V nädal
1.Enesekohased tegusõnad. Sõnavara kontroll
2.Tekst "Jõulud".Jõululuuletuse esitamine.

Vaheaeg

VI nädal
1.Töö tekstiga "Slaavi tähestik".
2.Meessoost omadus- ja nimisõna ainsuses käänamine.
3.Slaavi tähestik. Tund 2 sõnavara kordamine.

VII nädal
1.Muusikaline paus/vene rahvalaul "Ja na gorku šla"/.Meess.sõnaühendite käändevormide kasutamine /harjutused/
2.Kordamine: Meess.sõnaühendite käändevormide kasutamine /harjutused/
3.Kordamine : 2.õppetükk

VIII nädal
1.Kontrolltöö - Tund 2. - 25.01
Olga päevik - 3.lõik
2.T3.Dialoog "Füüsikud ja lüürikud". Õpingud gümnaasiumis.
3.Õppeained. Õppesuunad..Kuulamisülesanne nr.3.TV lk.6-7.

IX nädal
1.Sõnavara kordamine - Tõlkeharjutus /TV lk.7/
2.Valmistumine suuliseks ettekandeks /Mina ja õpingud gümnaasiumis/- TV h.12 lk.7
3.Ettekanded. Iseseisev töö tekstiga /Õ lk.17-18/

X nädal
1.Tund 4: Minu pere, sugulased ja lähedased. Olga päevik - 4.lõik.
2.-3.Kordamine:Omadus- ja nimisõnaühendite käänamine.Harjutused.

XI nädal
1.Dialoog 4- Õ lk.22./Tule külla!/
2.Dialoogide koostamine (paaristöö)
3.Dialoogide esitamine.Tund 4:Käskiv kõneviis.

XII nädal
1.Käskiv kõneviis /kinnistavad harjutused.
2.Pereliikmed.Käskiv kõneviis. TV lk.8
3.Vabariigi aastapäev.

XIII nädal
1.Töö tekstiga "Minu pere"
2.Perekond,Minu sugupuu.
3.Kuulamisülesanne nr.4. Valmistumine suuliseks esitluseks (Minu pere)
Kokkuvõte II kursusest.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab väljendada ennast kursuse vältel läbitud teemadel: kõneetikett vene keele tunnis; slaavi tähestiku lugu;edukus ja võimed;õppeained, õppesuunad;pere ja lähedased;
2) oskab õpitud teemadel esitada küsimusi ja neile vastata, avaldada oma arvamust, tuua välja olulist;
3) loeb adapteeritud, originaaltekste ja luuletusi korrektse häälduse ja intonatsiooniga;
4) saab aru temaatikaga seotud tekstidest erinevate isikute esituses, oskab eristada üleminekut ühelt teemalt teisele;
5) kasutab õigesti II kursusel läbitud grammatikamaterjali nii kõnes kui kirjas: vene ees- isa- ja perekonnanimede kirjutamine, omastavad asesõnad; enesekohased tegusõnad;meessoost omadus- ja nimisõnaühendi käänamine ainsuses ja kasutamine lausetes;käskiv kõneviis
6) kasutab õppetöös ja info leidmiseks sõnaraamatuid, kirjandust ja internetti.

Hindamine üles

KT-d - 2 hinnet
Protessihinded kokku - 1 kokkuvõttev hinne
Ettekanded - 2 hinnet

- Testid, kirjandid, kirjad,suulised ettekanded peavad olema sooritatud vähemalt hindele "3"
- Testide hindamine:
"5" - 100-90%
"4" - 89-75%
"3" - 74-50%
"2" - 49%...

- Perioodi lõpus saab õpilane koondhinde,kui on sooritanud positiivselt kõik tunnikontrollid,ettekanded ja arvestuslikud testid ning esitanud kõik kirjalikud tööd.
- Mitterahuldavalt sooritatud testide parandamine on võimalik kuni 10 päeva jooksul peale testi kätte saamist.
- Perioodi viimaseks päevaks peavad võlad olema likvideeritud.
- 1 nõutud töö/ettekande mitterahuldavaks jätmine madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra. Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav.
-Kõik tööd, testid ja suulised ettekanded tuleb sooritada. Puudimise korral on vaja KT-d ja ettekanded järele vastata.
Hinded peavad olema parandatud kursuse viimaseks nädalaks.
Konsultatsioonid Neljapäeval kell 15.00-16.00 ruumis 204, järeltööd kokkuleppel.

Õppekomplekt:
Tatjana Trojanova "Russkij jazõk den za dnjom" õpik, TV, CD
Õpetaja poolt koostatud lisamaterjalid