0 kaarti!
Autor: Margus Putku bioloogiaõpetaja |
Loodud: 14. september 2015. a. kell 14.16
Muudetud: 15. september 2015. a. kell 10.47
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 2 tundi nädalas
Eesmärgiks on kujundada õpilastel tervikarusaama eluslooduse põhilistest objektidest ja protsessidest ning elus- ja eluta looduse vastastikustest seostest.
1) Õpilane tunneb huvi bioloogia ja teiste loodusteaduste vastu ning saab aru nende tähtsusest ja seostest igapäevaelus.
2) Õpilane suhtub vastutustundlikult elukeskkonda, väärtustades bioloogilist mitmekesisust.
3) Õpilane omab ülevaadet eluslooduse süstematiseerimisest ja organismide omavahelistest suhetest.
7-8 september
Bioloogia kui teadus. Sissejuhatus bioloogiasse, bioloogia harud ja rakendused.
Uurimismeetodid. Teaduses kasutatavad peamised uurimismeetodid: vaatlus ja katse.
14-15 september
Teadusliku uurimistöö etapid. Etappide kirjeldus ja uurimistöö plaani koostamine
Tunnikontroll eelmise kolme tunni kohta. Organismide rakuline ehitus
21-22 september
Elule iseloomulikud tunnused.
Organismide rühmitamine ja mille poolest nad erinevad
28-29 september
Liigi olemus ja liikide määramine
Kordamine kontrolltööks
5-6 oktoober
Selroogsed ja selgrootud loomad
Kontrolltöö
12-13 oktoober
Kokkuvõtted kontrolltööst
Meeled ja meeleelundid
1. Õpilane mõistab teaduse ja teadusliku uurimise olemust, omab ülevaadet erinevatest bioloogiaharudest ja suudab luua seoseid seniste loodusteaduslike teadmistega.
2. Õpilane oskab esitada teaduslikku küsimust, püstitada hüpoteesi ning planeerida teadusliku uurimise läbiviimist
3. Õpilane oskab kasutada erinevaid infoallikaid ning teeb vahet teaduslikul ja ebateaduslikul informatsioonil
Hinne moodustub tunnikontrolli ja kontrolltöö põhjal. Kontrolltöö moodustab veerandihindest 60% ja tunnikontroll 40%
Konsultatsioon teisipäeviti kell 15.00 ruumis 105