0 kaarti!
Autor: Sirje Mehik klassiõpetaja Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 23. oktoober 2014. a. kell 16.01
Muudetud: 23. oktoober 2014. a. kell 16.08
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Suunata õpilast uurima-mõtlema-seostama-avastama:
huvitava ja aktiivse tegevuse võimaldamisega;
talle pidevalt uute teadmiste huviorbiiti seadmisega;
teadmiste omandamine aktiivsete võtete kättesaadavaks tegemisega;
tingimuste loomisega, mis innustaksid last uusi teadmisi ja oskusi praktiliselt kasutama;
eneseväljenduse jõukohaste võtete õpetamise ja harjutamisega.
Avastusõppes kasutatakse lapsi arendavaid interaktiivseid (aktiiv)õppemeetodeid.
27.-31. okt
Kuidas teha Maa mudelit ehk gloogust? tv lk 27
3.-7. nov
Kuidas teha Maa mudelit ehk gloobust? tv lk 27
10.-14. nov
Kuidas teha Maa mudelit ehk gloobust? tv lk 27
17.-21.nov
Arvutikaardid. Teekonna leidmine ja vahemaade mõõtmine. tv lk 34-35
24.-28. nov
Arvutikaardid - oma kodukoha kaardi tegemine. tv lk 42-43
1.-5. dets
Arvutikaardid - oma kodukoha kaardi tegemine. tv lk 42-43
8.-12. dets
Vulkaani mudeldamine.
15.-19. dets
Internetist loodusõnnetuse kohta info otsimine ja küsimustiku täitmine. tv lk 53
1) õpib uurima-mõtlema-seostama-avastama ning järeldusi tegema
2) oskab looduses märgata muutusi
3) oskab kasutada arvutit info otsimiseks, õppemängudeks
4) muutub õppimises iseseisvamaks
* Arvestuslik (kokkuvõttev A/MA II ja IV veerandi ja õppeaasta lõpul)
* 2-3 arvestuslikku tööd poolaastas (Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis võib hinde vastavalt teemale kanda eKoolis loodusõpetuse päevikusse. Sellisel juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud avastusõppe tunnis)
* aktiivne osavõtt tundidest