Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Raina Rääp

klassiõpetaja

Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee

Loodud: 13. september 2021. a. kell 10.48
Muudetud: 13. september 2021. a. kell 10.48

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal MINA KOOLIS
Tarkusepäev TR lk 4-5
2. nädal
Kool vanasti ja praegu TR lk 6-7
3. nädal
Minu klassikaaslased TR lk 8-9
4. nädal
Traditsioonid ja väärtused minu koolis TR lk 10-11
5. nädal
Koolireeglid TR lk 12-13
6. nädal MINA JA MINU PEREKOND
Minu perekond TR lk 14-15
7. nädal
Minu kodu TR lk 16-17

VAHEAEG

8. nädal
Minu sugulased TR lk 18-19
9. nädal
Mardi- ja kadripäev TR lk 20-21
10. nädal
Sündmused ja traditsioonid peres TR lk 22-23
11. nädal
Erinevad ametid TR lk 24-25
12. nädal
Ohud kodus TR lk 26-27
13. nädal
Ohud kodu ja kooli ümbruses TR lk 28-29
14. nädal
Advendiaeg TR lk 30-31
15. nädal
Jõulud TR lk 32-33

VAHEAEG

16. nädal
Kordamine TR lk 34-35
17. nädal
Kordamine TR lk 36

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
... teab, millal on tarkusepäev.
... saab aru, et õppimine on vajalik.
.... oskab kooliteel turvaliselt liigelda.
... oskab rääkida oma koolist ja seda teistega võrrelda.
.... teab, mis tunnid tal on ja mida tal koolis vaja läheb.
... mõistab, et tema ümber on erinevad lapsed.
... oskab erinevustega arvestada ja suhtub kõigisse sõbralikult.
.... teab, missuguseid sündmusi tema koolis tähistatakse.
.... oskab toimunud üritustest rääkida.
... teab, missugused reeglid on tema klassis ja koolis.
.... mõistab, miks on reegleid vaja.
... oskab probleeme rahumeelselt lahendada ja vabandada.
... teab reegleid, millest liikluses peab kinni pidama.
... mõistab, miks perekond on tähtis.
... teab, et on olemas erinevad perekonnad.
... oskab rääkida oma perekonnast.
... oskab oma kodukohta kirjeldada ja pere tegemistest rääkida.
... teab, et pereliikmetel on igaühel omad ülesanded.
... mõistab, et tema saab pere heaks midagi teha.
... oskab nimetada oma sugulasi.
... oskab rääkida oma vanavanematest ja teistest sugulastest.
... teab erinevaid ameteid.
... oskab rääkida oma vanemate tööst.
... teab, kuidas end ohtude eest hoida.
... teab õpitud tähtpäevi.
... oskab hinnata enda käitumist ja teadmisi.
... oskab põhjendada, miks reeglitest on vaja kinni pidada.
... oskab teha koostööd.
... mõistab käitumisega seotud väljendeid .

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad Stuudiumis ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase objektiivse enesehinnangu kujunemise aluseks. Õpetajal on õigus kasutada kas lühemaid või pikemaid kirjalikke/suulisi sõnalisi hinnanguid.


Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 209. Sel ajal saab:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.