0 kaarti!
Autor: Maidu Varik õppealajuhataja |
Loodud: 23. jaanuar 2020. a. kell 08.31
Muudetud: 23. jaanuar 2020. a. kell 08.31
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Projektitund pakub võimalust õpilasel õppida midagi teistmoodi kui tavalises koolitunnis.
Õpiprojektid seovad aineõpetust reaalse eluga.
Paljude projektide motoks on säästev ellusuhtumine ning väärtushinnangute kujundamine.
Kogu õpetuse läbivateks valdkondadeks on keeleoskus, keskkond, infotehnoloogia ja meedia.
Ainet õpetavad õpetajad Maidu Varik ja Nikolai Räbin.
Õppetegevused nädalate kaupa 2. poolaastal (3. trimester)
1. Projektitöö vormistamine (2t)
a) Küsimuste koostamine
b) veebipõhise küsimustiku koostamine (Google Form)
b) Materjali otsimine
c) tekstitöötluse põhireegleid, loovtöö vormistusnõuded
d) Erinevad tekstid arvutis
e) Teksti, pildi, tabeli ja diagrammi sisestamine slaidile.
f) veebipõhised esitlused
2. Teaduseksperimendi läbiviimine (3t.)
a) eksperimendi planeerimine
b) eksperimendi läbiviimine
c) eksperimendi kirjelduse koostamine
3. Digimeedia, 3D disain
a) 2d ja 3d
b) 3d mudelite loomine
c) 3d projekt
d) 3d joonistused ja 3d printimine
e) kavandi koostamine 3d printimiseks, Tinkercad programmi kasutamine
f) näidistööde printimine
4. Robootika ja programmeerimine (4t)
a)Modelleerimine.
b) Disain
c) 3D printimine
5. Animatsiooni loomine (Projekt)
6. Digihügieen (4t)
a) Suhtlemine internetis
b) Suhtlus avalikus ja privaatses ruumis
c) Küberkiusamine
d) Netikett
7. Kasulikud äpid
Reklaami, kutsu kuulama ja vaatama
a) posterite ja kuulutuste loomine
b) info levitamine netis
c) Äpid ja nutivahendid
d) Lemmikäpi esitlemine
8. Saa hinnang tehtule! (õpilaste tagasiside õpetajale, läbi interaktiivse
küsitluse; õpetaja hinnang õpilastele)
Grupis osalemine; vastutuse võtmine; meeskonnatöö; arvuti, kui töövahendi kasutamine; käelise oskuse arendamine; tähelepanuvõime arendamine ning keskendumisoskuse täiustamine.
Projektitund pakub võimalust õpilasel õppida midagi teistmoodi kui tavalistes ainetundides.
Aines toimub läbi praktiliste tööde keskkonna ja säästva arengu põhimõtete arendus.
Paljude projektide motoks on säästev ellusuhtumine ning väärtushinnangute kujundamine.
Kogu õpetuse valdkondadeks on keeled, keskkond, infotehnoloogia ja meedia.
Hindamine on arvestuslik.
* Arvestuslik (kokkuvõttev A/MA I ja II poolaasta lõpul)
* Õpilaste individuaalsete ja rühmatööde hindamisel kasutatakse veebipõhiseid hindamismudeleid - http://opetaja.edu.ee/hindamismudelid/ - mille kriteeriumite määramisel saavad ka õpilased kaasa rääkida.