Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 6c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2020. a. kell 07.55
Muudetud: 17. veebruar 2020. a. kell 19.15

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu;
7) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
8) näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.01-24.01
Optiline illusioon, varjutamine.

27.01-31.01
Optiline illusioon, varjutamine. Tööde lõpetamine

03.02-07.02
Sõbrapäeva pilt sõbrast

10.02-14.02
Sõbrapäeva pilt sõbrast

17.02-21.02
H. C. Anderseni muinasjuttude illustratsioonide jäljendamine.

vaheaeg 24.02-28.02

02.03-06.03
H. C. Anderseni muinasjuttude illustratsioonide jäljendamine.

09.03-13.03
H. C. Anderseni muinasjuttude illustratsioonide jäljendamine.

16.03-20.03
H. C. Anderseni muinasjuttude illustratsioonide jäljendamine.

23.03-27.03
Foto kui kunst - näitus

30.03-03.04
Foto kui kunst - näitus

06.04-09.04
Dekoratsioonide tegemine näidendiks

13.04-17.04


vaheaeg 20.04-24.04

27.04-30.04
Oma elukutse kujutamine

04.05-08.05
Oma elukutse kujutamine

11.05-15.05
T-särgi / pusa kujundamine

18.05-22.05
T-särgi / pusa kujundamine

25.05-29.05
Näituse korraldamine, kujundamine aasta parimatest töödest

01.06-08.06 praktikapäevad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve; väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi; loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
2) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
3) rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa˛, skulptuur, foto, video, digitaalgraafika, animatsioon jne);
4) analüüsib nüüdiskunsti teoseid, märkab erinevaid vorme ja sõnumeid, leiab seoseid tänapäeva eluga ning on avatud erinevate kultuuriilmingute suhtes;
5) mõistab tehismaailma ja selle kasutaja suhet; peab silmas eesmärgipärasust, uuenduslikkust, esteetilisust ja ökoloogilisust;
6) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
7) leiab infot kunstiraamatutest ja eri teabeallikatest, uurib ja võrdleb eri ajastute kunstiteoseid;
8) märkab sõnumeid, analüüsides meediat ja reklaami; arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle ruumilises ja virtuaalses keskkonnas. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.

Hindamine üles

* Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
* Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
* Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Hinne AR (arvestatud):
• töövahendid alati kaasas;
• jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt;
• oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid;
• kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni või kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni;
• töö korrektne, viimistletud;
• töös esineb üksikuid vigu.

Hinne MA (mittearvestatud):
• õppevahendid pidevalt või tihti kodus;
• tööülesanded poolikult täidetud või esineb palju vigu;
• töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata;
• töö tähtajaks esitamata;
• suhtumine töösse huvitu;
• puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas.

Õpilasel on kohustus oma töö esitada tähtajaliselt. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, kõigi kunstitööde täitmist. Kunstiõpetuse kokkuvõttev hinnang I ja II poolaasta lõpul on arvestatud/mittearvestatud (AR/MA). Arvestatud hinde saamiseks peavad õpilasel olema esitatud/lõpetatud KÕIK sel perioodil tehtud kunstitööd.

Konsultatsioon kolmapäeviti 14.-14.45 ruumis 404.