Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4 indiv õpe prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maarja Vahter

HEV koordinaator

Loodud: 11. detsember 2019. a. kell 13.41
Muudetud: 26. märts 2020. a. kell 00.42

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane

* tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
* eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
* tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
* rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
* on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
* tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.-24.01
* Töö saviga

27.-31.01
* Töö saviga

03.-07.02
* Töö paberiga

10.-14.02
* Perspektiiv

17.-21.02
* Töö paberiga

02.-06.03
* Paberist meisterdamine - kuusk

09.-13.03
* Ilutulestik (guašš, õlipastell)

16.-20.03
* Kevade märgid (pildistamine)

23.-27.03
* Keraamika

30.03-03.04
*

06.-09.04
*

13.-17.04
*

KOOLIVAHEAEG 18.-26.04

27.-30.04
*

04.-08.05
*

11.-15.05.
*

18.-22.05
*

27.-31.05
*

01.-09.06
PRAKTIKANÄDAL

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada ja motiveerida õpilase arengut kunstivaldkonnas, innustada õpilast isikupäraste ideede ja loovate lahenduste leidmisel. Hindamine annab tagasisidet õpilase individuaalse arengu kohta ja on lähtekohaks järgneva õppe kavandamisel.

Hindamisel lähtutakse õpilase võimetekohasest arengust ja õpitulemuste saavutatusest. Samuti ainevaldkonnas taotletavatest pädevustest, mille keskmes on:
1) õpilase kunstialaste võimete areng;
2) teadmiste ja oskuste rakendamine kunstiloomingus;
3) isikupärane lähenemine loovülesannete lahendamisel.

Hinnatakse teadmiste/oskuste rakendamist, püüdlikkust ja osalemist õppeprotsessis, pingutust tulemuste elluviimisel, isikupärast lähenemist/loovust, valminud kunstiteost tervikuna. Hindamisel tunnustatakse lahenduste erinevusi ja väärtustatakse õpilase isikupära

Õpitulemusi hinnatakse: arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA), samuti sõnaliste/suuliste hinnangute abil.
Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).