Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. november 2019. a. kell 13.04
Muudetud: 21. jaanuar 2020. a. kell 08.36

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
Puuduva arvu leidmine liitmisel.
Puuduva arvu leidmine lahutamisel.
Arv ja number 9.
Lk. 16- 21
Lisaülesanded lk.44

02.-06.12
Arv ja number 0
Arv 10
Kordamine
Lk. 22-27
Lisaülesanded lk.45

09.-13.12
Tekstülesanne
Arvud 11 ja 12
Kell täistundides
Lk. 28-33
Lisaülesanded lk.46

16.-20.12
Aasta
Kordamine
Kordamine
Lk. 34-41
Lisaülesanded lk.47
Iseseisev töö- tööleht 5

VAHEAEG

06.-10.01
TÖÖRAAMAT 3. OSA
* Arvud 11-20.
* Numeratsioonil põhinev liitmine.
* Arvude võrdlemine 20 piires
Lk. 4-9
Lisaülesanded lk. 66 - 67

13.-17.01
* Arvude võrdlemine 20 piires
* Ühekohalised ja kahekohalised arvud.
* Kümneline ja üheline.
* Lahutamine
Lk. 10-15
Lisaülesanded lk. 67 - 68

20.-24.01
Üleminekuta liitmine 20 piires.
Üleminekuta lahutamine 20 piires.
Liitmine ja lahutamine 20 piires.
Lk. 16- 20
Lisaülesanded lk.69,70

27.-31.01
Kordamine
Paaris- ja paaritud arvud.
Euro ja sent.
Raha-arvutused.
Lk. 21-27
Lisaülesanded lk. 71

03.-07.02
Iseseisev töö nr.6
Pikkuse mõõtmine. Sentimeeter.
Mõõdame ja arvutame.
Peegeldus. Sümmeetria.
Lk. 28-33
Lisaülesanded lk. 72, 73

10.-14.02
Üleminekuga liitmine.
Liitmine 9-ga.
Liidetavate järjekord.
Lk. 34- 39
Lisaülesanded lk. 74.

17.-21.02
Ajavaru õpetajale.

VAHEAEG

02.-06.03
Liitmine 8-ga.
Liitmine 7-ga.
Liitmine 6-ga.
Lk. 40- 45
Lisaülesanded lk.75

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Oskab kirjutada numbreid 1- 10.
Teab, et liidetavate järjekorra muutmisel summa ei muutu.
Tunneb - märgi tähendust ja oskab kirjutada ja lahendada liitmis- ning lahutamistehteid.
Tunneb liitmise ja lahutamise vahelist seost.
Tunneb nädalapäevade nimetusi.
Oskab piltide põhjal koostada ühetehtelist tekstülesannet.
Oskab arve järjestada ja järgarve kirjutada.
Oskab liitmist kontrollida lahutamise abil.
Oskab proovimise teel leida puuduvat arvu lihtsamates liitmis- ja lahutamistehetes.
Oskab 10 piires liita ja lahutada ning arve võrrelda
Oskab lugeda ja lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
Tunneb kella täistundides.
Leiab tegevuse kestust tundides.
Teab, et aastas on 12 kuud.
Teab, et aastas on 4 aastaaega.
Tunneb kuude nimetusi.

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Oskad esemeid rühmitada, võrrelda ja koostada lihtsamat hulga diagrammi.
Oskad arve järjestada ning võrrelda.
Oskad 10 piires liita ja lahutada.

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 108.