Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. november 2019. a. kell 12.47
Muudetud: 25. november 2019. a. kell 21.43

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25. - 29.11
Jõulukuusk (guašš)
Kuuse kaunistamine
2. - 6.12
Päkapikud (õlipastell)
Töö lõpetamine
9. - 13.12
Askeldused Jõulumaal (värvi- ja viltpliiatsid)
Töö lõpetamine
16. - 20.12
Korrastustööd
VAHEAEG
6. - 10.01
Minu vaheaeg (värvipliiatsid)
Töö lõpetamine.
13. - 17.01
Mustale paberile joonistamine valge guaššiga
Esimesed lumehelbed (švammitrükk)
20. - 24.01
Kindad, mütsid (pintslitrükk)
Töö lõpetamine
27. - 31.01
Linnuke oksal (õlipastellid, vesivärvid)
Töö lõpetamine
3. - 7.02
Talverõõmud (guaššvärvidid)
Minu kodu (värvipliiatsid)
10. - 14.02
Minu sõber (värvipliiats)
Sõbrapäeva kaardi kujundamine
17. - 21.02
Eesti lipp maastikul
Tööde lõpetamine
VAHEAEG
2. - 6.03
Muinasjutu illustreerimine
Töö lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:

* omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
* oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
* oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
* oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut . Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1.-3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
2. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi esmaspäeviti kell 13.00-13.45.
Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 108.