Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. november 2019. a. kell 12.30
Muudetud: 25. november 2019. a. kell 21.43

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25. - 29.11
Jõulukuusk
2. - 6.12
Päkapikud
9. - 13.12
Jõulukaart
16. - 20.12
Kingipuu (kataloogist lõikamine)
VAHEAEG
6. - 10.01
Lumehelbed (käärilõige)
13. - 17.01
Lumememme voolimine
20. - 24.01
Aastaajad (rühmatöö)
27. - 31.01
Jänes (voltlõige)
3. - 7.02
Suitsupääsuke
10. - 14.02
Sõbrapäevakaat (südamešabloonid)
17. - 21.02
Rukkilill (riba lõikamine, kleepetöö)
VAHEAEG
2. - 6.03
Perekond pliiatsid (kollaaž)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Tööõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut . Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1.-3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
2. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi esmaspäeviti kell 13.00-13.45.
Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 108.