Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.51
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.27

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

.Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
Sõrmkinnastele mustri kavandamine - viltpliiats
02.-06.12
Päkapikud on liikvel - sõrmetrükk
09.-13.12
Jõulukaart
16.-20.12
Ehteis kuusepuu - guašš
06.-10.01
Ilutulestik - puhumistehnika
13.-17.01
Metslooma joonistamine õpetuse järgi
20.-24.01
Metslooma joonistamine - töö lõpetamine
27.-31.01
Lumemehed - guašš
03.-07.02
Lumemehed - töö lõpetamine
10.-14.02
Mina sõbraga - õlipastell, akvarell
17.-21.02
Minu Eesti - viltpliiats
02.-06.03
'Pildiseeria koolielust - värvipliiats, viltpliiats

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

.õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

.2. klassis antakse teadmistele ja oskustele sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või tööl. E-koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata


Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206