0 kaarti!
Autor: Anneli Auväärt abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee |
Loodud: 19. detsember 2018. a. kell 12.23
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 09.14
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 3 tundi nädalas
Vene keele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, omandada oskus märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
Põhikooli B-võõrkeele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme, mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid ( nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.
I NÄDAL (21.-25.01):
1.-2. Tund 9.a. Riietus. Lk.98-103, TV.t.9.a
2. Tund 9.b . tekst: Minu riietus. LK.104-105
II NÄDAL ( 28.01-1.02):
1. Tund 9v. Millal? Mis kuupäeval. Õppeained. Lk.105-109, TV.t.9v
2. Kordamine: 9.tsükkel.
3. KONTROLLTÖÖ: 9.tsükkel. 31.01
III NÄDAL (4. -8.02):
1.-3. Suusalaager.
IV NÄDAL (11.-15.02):
1.-2. Tund 10a. Pühad. LK.110-111
3. Millal, mis kuupäeval?
V NÄDAL (18.-22.02):
1.-2. Tund 10a. Pühad. TV.t.10a
3. Tund 10b. Tekst: Minu pühad. Lk.114-115
VAHEAEG
VI NÄDAL (4.-8.03):
1. Tund 10b. Töö tekstiga.
2.-3. Tund 10v. Omastav kääne. LK.116-119
VII NÄDAL ( 11.-15.03):
1. Tund 10v. Omastav kääne. Lk.120-121, töölehed.
2. Kordamine kontrolltööks: 10.tsükkel.
3. KONTROLLTÖÖ: 10.tsükkel. Tund 11a sõnad. - 14.03
VIII NÄDAL (18.-22.03):
1.-2. Tund 11a. Mis kell on?Lk.122-126
3. Kordamine: kellaaeg. TV.t.11a
IX NÄDAL (25.-29.03):
1. Tund 11b. Tekst: Minu päevaplaan..Lk.127-128
2. Tund 11b. Minu päevaplaan. TV.t.11b
3. Jutustame oma päevast. Grammatikaharjutused.
X NÄDAL (1.-5.04):
1. Tund 11v. Asesõnad alaleütlevas käändes.. Lk.129-130, TV.11v
2. Kordamine: h. 11-16,11-17 lk.131
3. Kordamine KT-ks: 11. tsükkel.
XI NÄDAL (8.-12.04):
1. KONTROLLTÖÖ: 11. tsükkel. - 10.04
2. Tund 12a.Minu harrastused. Sõnavara lk.132-133, 137
3. Tund 12a. h.12-1 lk.133-134. Armastama mida? h.lk.135
XII NÄDAL (15.-19.04):
1. Tund 12a. H.12-6 lk.136, sõnavaraharjutused.
2.- 3. Tund 12b. Tekst: Minu harrastused. Lk.138-139, TV.t.12b
VAHEAEG
XIII NÄDAL (29.04-3.05):
1. Jutukese koostamine: Minu harrastused. Grammatikaharjutused.
2. Jutustame oma harrastustest. Iseseisev töö.
3. Tund 12v. omadussõna ja nimisõna käänamine alaleütlevas käändes.Lk.140-143
XIV NÄDAL (2.-4.05):
1.-2. Tund 12v. Töölehed.
XV NÄDAL (6.- 10.05):
1. Tund 12v , TV.t.12v, töölehed., tõlkeharjutus lk.143
2. Kordamine KT-ks: 12 tsükkel.
3. KONTROLLTÖÖ: 12 tsükkel. - 9.05
XVI NÄDAL ( 13.-17.05):
1. -2.Tund 2b. Omadussõna, määrsõna. Lk.31-34
3. TK: omadussõna, määrsõna. Loovtöö.
XVII NÄDAL ( 20.-24.05):
1.-2.Tund 3a. Liiklus, tee juhatamine. Lk.35-42.
3. Kordamine: tegusõnade ajad.
XVIII NÄDAL (27.05-31.05):
1. Kordamine: tegusõnade ajad.
2. Kordamine: omadussõna.
3. Kordamine: arvsõna.
XIX NÄDAL (3.06):
1. Loovtööd. kooliaasta lõpetamine.
Õpilane:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest
2) mõistab õpitud temaatika piires olulist - II poolaasta teemad:pühad, päevaplaan, huvialad ja harrastused, liiklus, tee küsimine ja juhatamine.
3) oskab lugeda ja saab aru lihtsamatest adapteeritud tekstidest;
4) oskab kasutada vajaliku info saamiseks kasutada sõnaraamatut, internetti;
5) oskab moodustada lihtsamaid küsimusi ja neile vastata, koostada minidialooge näidete põhjal;
6) oskab kasutada kõnes ja kirjas II poolaastal läbitud keelematerjali: kuupäev, millal?, kellaaeg, alaleütlev ja seestütlev käände,omadussõna ja määrsõna.
7) oskab töötada iseseisvalt, grupis ja rühmas;
8) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet.
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut ja anda tagasisidet õppeedukuse kohta.
Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega, kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega.
KT9, KT10, KT11, KT12 - arvestuslikud hinded
Jutustamine: Minu päev. Huvialad. - arvestuslikud hinded
Kodutööd, suulised vastamised - 1 kokkuvõttev hinne
Tunnikontrollid, sõnade tööd - iga töö 1 arvestuslik hinne
Hindeid on võimalik parandada ja puudumiste korral arvestuslikke töid järele teha 10 päeva jooksul peale töö kättesaamist. Tegemata töö kohal on märge "0", mis asendub hindega, kui töö on järele tehtud. Poolaasta lõpus hinnatakse tegemata tööd hindega "1". Maha kirjutatud tööd hinnatakse samuti hindega "1" ja ei kuulu parandamisele. Positiivse poolaastahinde saamiseks võib olla vaid üks mitterahuldav arvestuslik hinne.
Hindamise normid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19- 0%
Konsultatsioonid E kell 13.45-14.30 ruumis 410, järeltööd kokkuleppel
Õpik: Inga Mangus: "Kiirelt ja lõbusalt 7.klass. "Töövihik 7.klass. " Kiirelt ja lõbusalt 8.klass".
Õpetaja koostatud materjalid.