Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 11. detsember 2018. a. kell 10.57
Muudetud: 19. detsember 2018. a. kell 09.25

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
*Iseseisvad tööd- tööleht 8
*Liidame lk 16-17
*Harjutame lk 18-19

II nädal
*Lahutamine 100 piires
*Lahutamine lk 22-23
*Harjutame lk 24-25

III nädal
*Kordamine lk 26-27
*Iseseisvad tööd- tööleht 9
*Temperatuuri mõõtmine lk 28-29

IV nädal
* Temperatuuri mõõtmine lk 30-31. Iseseisvad tööd- tööleht 10
*Ringjoon lk 32-33
*Ring lk 34-35

V nädal
*Kera, silinder, koonus lk 36, 37
*Kolmnurkne ja nelinurkne püramiid lk 38-39
*Kordamine lk 40-41
VI nädal
*Iseseisvad tööd- tööleht 11
*Kirjalik liitmine lk 42- 45
*Kirjalik lahutamine lk 46-49

VII nädal
*Kordamine. Nuputa lk 50-51
*Harjutamine lk 52-55
*Harjutamine lk 56-57 Iseseisev töö- tööleht 12
VAHEAEG

I nädal
*Iseseisev töö- tööleht 13
*Korrutamine lk 58
*Harjutame lk 62-63
II nädal
Tutvumine korrutamisega. Lk 58-61
Tekstülesanded korrutamisel. Lk 4-5
III nädal
Korrutamine arvuga 2. Lk 6-9
Korrutamine arvuga 3. Lk 10-13
Harjutame. Lk 14-15
IV nädal
Korrutamine arvuga 4. Lk16-19
Korrutamine arvuga 5. Lk 20-23
Kordamine. Lk 24-25
V nädal
Jagamine. Lk 26-29
Jagamine arvuga 2. Lk 30-31
VI nädal
Jagamine arvuga 3. Lk 32- 33
Jagamine arvuga 4. Lk 34-35
VII nädal
Jagamine arvuga 5. Lk 36-37
Kordamine. Lk 38-39
Tööleht 14. Taskuraha. Lk 40-41
VAHEAEG
I nädal
Arvud 1000-ni. Lk 42-43
Sajalised, kümnelised, ühelised. Harjutamine. Lk 46-49
Tööleht15. Järjestamine ja võrdlemine
II nädal
Harjutame. Lk 52-53. Tööleht 16
Kilomeeter. Lk 54-57
Gramm ja kilogramm. Lk 58-61
III nädal
Tööleht 17
Liiter. Lk 62-63
Geomeetriliste kujundite kordamine. Lk 64-65. Tööleht 18
IV nädal
Kordamine. Lk 66-67
Kordamine. Lk 68-69
Tööleht 19
V nädal
suur kordamine
VI nädal
projektipäevad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Teab ajaühikute tund, minut, sekund nimetusi ja nende lühendeid; oskab neid ajaühikuid liita, lahutada ning teisendada. Oskab leida mõõtühikutevahelisi seoseid
Oskab liita kahekohalisele arvule ühekohalist arvu üleminekuga ühest kümnest teise.
Oskab lahutada kahekohalisest arvust ühekohalist arvu üleminekuga ühest kümnest teise.
Teab, et temperatuuri mõõdetakse kraadides. Teab et temperatuuri mõõdetakse termomeetriga. Oskab lugeda termomeetrinäitu.
Oskab leida internetist otsitavat lehekülge ja sealt soovitud andmeid.
Tunneb geomeetrilisi kujundeid: kuup, risttahukas, silinder, koonus, kera, püramiid, nelinurkne püramiid.
Oskab sirkliga joonestada soovitud suurusega ringjoont.
Oskab pinnalaotusest meisterdada silindrit.
Oskab pinnalaotusest meisterdada kolmnurkset ja nelinurkset püramiidi.
Oskab kahekohalisele arvule ühekohalist arvu kirjalikult liita.
Oskab kahekohalisest arvust ühekohalist arvu kirjalikult lahutada.
Oskab leida puuduvat arvu liitmis- ja lahutamisülesannetes.
Oskab lahendada kahetehtelist tekstülesannet.
Teab et korrutamine on võrdsete liidetavate liitmine, oskab võrdsete liidetavate liitmist asendada vastava korrutamistehetega.
Oskab korrutada ja jagada kuni arvuga 5.
Oskab toimetada taskurahaga.
Tunneb arve 1000-ni.
Oskab liita ja lahutada täissadasid.
Tunneb sajalisi, kümnelisi, ühelisi.
Oskab arve järjestada ja võrrelda 1000-ni.
Tunneb ja oskab lahendada ülesandeid: kilomeeter, gramm ja kilogramm
Tunneb ja oskab lahendada ülesandeid mahumõõduga liiter.

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus poolaasta lõppedes.
Osaoskused 2. poolaastal:
1. Oskad peast liita ja lahutada.
2. Oskad leida puuduvat arvu liitmisel ja lahutamisel.
3. Oskad lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
4. Tunned õpitud geomeetrilisi kujundeid.
5. Oskad kahekohalisele arvule ühekohalist arvu liita ja kahekohalisest arvust ühekohalist arvu lahutada üleminekuta.
6. Tunned kella (täis-, pool-, veerand- ja kolmveerandtund).
7. Oskad kasutada õpitud mõõtühikuid ja tead nendevahelisi seoseid.
8. Oskad joonestada antud pikkuse järgi sirglõiku ja seda tähistada.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 207.