0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 11. detsember 2018. a. kell 10.57
Muudetud: 19. detsember 2018. a. kell 09.26
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
I nädal
Talvelinnud (õlipastell, vesivärvid)
II nädal
Talvepilt (must paber, valge kriit) KT lk 34
III nädal
Talvised puud (A3, guaid)
IV nädal
Lumememmed (gua)
V nädal
Mosaiikpildi värvimine
VI nädal
Rahvariided
VII nädal
Plakat EV sünnipäevaks (A4, viltpliiats)
VAHEAEG
I nädal
Talvine aken (A4, õlipastellid, vesivärvid)
II nädal
Inimfiguurid (A4, värvipliiatsid)
III nädal
Tööde lõpetamine
IV nädal
Kuldnokad (õlipastell)
V nädal
Pühadejänku üllatused
VI nädal
Pajukiisud (õlipastell, vesivärv)
VII nädal
Üksildane puu (gua)
VAHEAEG
I nädal
Sinililled (gua)
II nädal
Ema portree
III nädal
Õitsev õunapuu (gua)
IV nädal
Võililled (gua)
V nädal
Liblikad (gua- värvide segamine)
VI nädal
Projektipäevad
õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
Hindamine üles
2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata