Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Marvi Mäeots

inglise keele õpetaja

Kontakt: Marvi.Maeots@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.32
Muudetud: 17. oktoober 2018. a. kell 08.05

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane

* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 3.-7.september
1) Sissejuhatus poolaastasse, ainekaardi tutvustus. Topic: Summer Holidays. Unit 1: Bp7-9, lauamäng harjutamaks lihtminevikus küsimustele vastamist. Kas- küsimustele lühivastustega vastamine.
2) e-kirja kirjutamine Bp10+ WB Ex8p9. Beach huts Bp11-13 Ex7-10.
3)Aegade kordamine WBp3-5. Lihtmineviku ja kestva mineviku võrdlus.

II nädal 10. - 14. september
1) Käsud ja keelud WBp7-8.Tõlkelaused WBp6, 10.
2) Suvevaheajast rääkimine ja kirjutamine. Bp13 Ex11. WB Ex10p10.
3) Unit 2: Books. Raamatutest rääkimine Bp14-15. WB p11-12.Küsisõnadel what/ which vahet tegemine.

III nädal 17. - 21. sept
1) The Beginning of Adventures, part I, Bp16-17. WBp13 asesõnad inglise keeles.
2) The Beginning of Adventures, part II, Bp18-19. WB Ex7p14 tõlkelaused. Kuulamisülesanne WB Ex8p15.
3) ülekooliline tervisespordipäev

IV nädal 24. - 28. sept
1) Oma pere lugemusest kirjutamine WB Ex9p15.
2) TEST( Unit 1/2)-27.09( kuulamine, ajad the present simple/ the past simple/ the past continuous; tõlkelaused õpitud sõnavarale, suvisest koolivaheajast kirjutamine-6 lauset; küsisõnad, asesõnad)
3) Unit 3: Manners; arutelu viisakusest+ viisakusväljendid Bp21-22. Harjutusi sõnavarale WB p16-18 Ex 1-5.

V nädal 1. - 5. okt
1) Töö tekstiga " Advice from a Catepillar"Bp23-24
2) Question tags WBp19. Bp25 Ex8,9 posteri tegemine viisakusreeglite kohta.
3) Töö tekstiga " The butterfly life cycle" Bp26-27 , sõnavara kinnistavad harjutused WBp20-21 Ex7,8.

VI nädal 8. - 12. okt
1) Kordamine tööks. Fantasy Butterfly WB p21-22. Kuulamisülesanne WB Ex10p22.
2 ) Unit 4: The Vikings Bp28-29 Ex1-4 Passive; WBp24-26 Ex1-4( alustamine teemaga)
3) 12.okt-TEST( Unit 3)- omadussõnade moodustamine, tag questions( küsijätkud), tõlkelaused õpitud sõnavarale ja väljenditele, lugemisül., headest lauakommetest kirjutamine-6 lauset(+ kellel jääb peale tööd aega WB Ex11,12p23).

VII nädal 15. - 19. okt
1)The Viking Age, part I Bp30-32 Ex5-8. WBp27 eesliited, mis annavad vastupidise tähenduse
2) The Viking Age, part II Bp32-33, sõnavara kinnistavad harjutused WBp28-29.
3) Projektipäev 20.okt.

KOOLIVAHEAEG

VIII nädal 29.10-02.11
1) Unit 4 teemade kinnistamine
2) Unit 5:make/do väljendid ( Bp34-35)+ WBp41 Ex2; Ex4,5,6p36-37 internetist info otsimine.
3) U.5: grammatika kinnistamine WB from p34 Ex3-7.HW: õppida make/do väljendid õpik p34

IX nädal 5.-09.11
1) Unit 6 Work, Bp38-41
2) B Ex6,8 p42+ töövihikust WB Ex8,9p38-39. WB p44.
3)The questions in passive WBp42-43, suffexis WBp45.

X nädal 12.-16.11
1) Talking about household chores: Bp43; WB Ex11p47. Sõnavara kinnistavad harjutused WBp46-47.
2) 15.nov.- TEST( Unit 6) - kuulamisül., MAKE/DO kasutamine väljendites, küsilaused passiivis, küsijätkud( Question tags), tõlkelaused õpitud sõnavarale ja väljenditele, tööst perekonnas kirjutamine-6 lauset.
3) Unit 6 kokkuvõtete tegemine; U.7: the Weather Bp44-47

XI nädal 19.-23.11
1) Töö tekstiga Bp48+sing along. Ilmaga seotud sõnavara WBp48-49.
2) Suffixes to make adjectives WBp50
3)Oma ruumist kirjutamine, vajalik sõnavara WBp51-52

XII nädal 26.-30.11
1)Kaudkõne WBp53-54; tõlkeharjutus WBp55
2) Unit 8: Christmas Traditions Bp49-51
3) 30.11- TEST( Unit 7)- kaudkõne, tõlkelaused õpitud sõnavarale ja väljenditele, oma toast kirjutamine-6 lauset.

XIII nädal 3.-7.12
1) Christmas in Estonia Bp53+ teksti jutustamine; väljend used to WBp56
2) Passive WBp57-58 Ex2-4
3) Harjutusi sõnavarale WBp59-60 Ex5-8

XIV nädal 10.-14.12
1) Writing thank you letters WBp61-62; kordamine tööks
2)13.12- TEST( Unit 8)- kuulamisül., väljendi USED TO kasutamine, passiivilausete moodustamine, kirjutamine jõuludest Britannias- 6 lauset, tõlkelaused õpitud sõnavarale ja väljenditele.
3) Kontrolltöö analüüs.

XV nädal 17.-21.12
1) Christmas carols- jõululaulude laulmine+jõuluviktoriinid
2) Christmas project
3) projektipäev 22.dets.


KOOLIVAHEAEG

XVI nädal: 7.-11. jaan.
1) U.9 Entertainment Bp54-55
2) G.B. Shaw tekstide lugemine+ väljendid Bp56-59 ; WBp63-65 Ex1-2 harjutusi sõnade moodustamisele
3) Passive WBp66-67, tõlkelaused WBp68


XVII nädal: 14.-18. jaan.
1) Erinevate numbrite lugemine, klassikaaslase intervjueerimine muusika ja filmide teemal Bp60; WBp69 Ex6,7 filmiarvustuse kirjutamine
2) U.9 tööleht kinnistamiseks
3) I poolaastast kokkuvõtete tegemine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta lõpuks õpilane
* on omandanud uue sõnavara ja väljendid( ka viisakusväljendid) 1.-9. õppetüki piires
* Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.
* Paarilisega dialoogi harjutades õpib suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* oskab rääkida ja kirjutada oma möödunud suvest, lugemisharjumusest oma peres( 10 lauset)
* oskab vastata lihtminevikus esitatud küsimustele
* oskab vesteldes kasutada kaaskõnelejaga nõustumist/ mitte nõustumist väljendavaid väljendeid
* teab millal kasutada sõna tegema tähenduses make/do
* oskab korrektselt kirjutada ekirja
* oskab moodustada käskivaid ja keelavaid lauseid
* teeb vahet lihtminevikul ja kestval minevikul, oskab nendes aegades lauseid moodustada
* teeb vahet küsisõnadel what/ which, oskab nendega küsimusi moodustada
* oskab kasutada omastavaid asesõnu lausetes
* teab reeglit, kuidas moodustada om. sõnadest määrsõnu
* oskab moodustada lihtsamaid lauseid lihtolevikus ja lihtminevikus passiivis
* oskab sõnadele lisada ees- ja järelliiteid un/re/less/ful; teab nende liidete tähendust
* oskab moodustada küsijätke
* on teinud posteri viisakusreeglite kohta
* oskab moodustada küsilauseid passiivis
* oskab kirjutada 8 lauset oma pere kodutööde kohta
* teab, millistes väljendites kasutada do/make
* oskab moodustada küsijätke
* oskab moodustada järelliiteid lisades omadussõnu
*oskab panna otsekõne lauseid kaudkõnesse
* oskab kirjutada 8 lauset oma toa kohta
* oskab abistavate lausete toel jutustada loetud tekste( leiab olulise)
* oskab jutustada 8 lauset jõulukommetest Eestis
* oskab koostada tänukirja, teab vajalikke väljendeid
* oskab osta kino, teatri jms piletit( teab vajalikke väljendeid)
* oskab moodustada järelliiteid -ant, -al,-ish, -able-, ous kasutades omadussõnu

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Poolaasta vältel toimub
1) jooksev hindamine ettevalmistuseta( tunni töö )
2) jooksev hindamine ettevalmistusega, ka kodutöö; sõnavara+väljendite tundmise kontrollimine
3) 5 testi( kontrolltööd), mis puudumise korral tuleb järele vastata
4) TV harjutuste hindamine valikuliselt

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Arvestuslikud kontrolltööd( testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige( siis saab aja õpetajaga kokku leppida). Kui kaks arvestuslikku hinnet( kontrolltööd) jäävad poolaastahinde välja panemise ajaks "2" või "1", on poolaastahinne automaatselt"2"( olenemata ülejäänud hinnetest).

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata.

Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 14.00-15.30 (7., 8.tund) ruumis 200.

Poolaasta koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete keskmise põhjal, kui hinne jääb kahevahele, siis on kontrolltööde hinded suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.

Märkused:
õppekomplekt
Ülle Kurm, E. Soolepp "I Love English" Book 5 + WB 5 + CD, kirjastus Studium, Tartu 2016