Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 6_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Marvi Mäeots

inglise keele õpetaja

Kontakt: Marvi.Maeots@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.31
Muudetud: 27. august 2018. a. kell 12.27

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane

* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 3.-7. sept.
1) Sissejuhatav tund (õppetöö korraldus ja-materjalid). Sissejuhatus ainesse. Grammatika kordamine(ajad +põhivormid).
Unit 1 Summer: sõnavara harjutamine; B Ex 1, 2, 3 WB Ex 1, 2
2) Talk about your holidays B Ex 4, 5, 6; WB Ex 3, 4, 5
3) Allan`s Summer B Ex 7, 8, 9, 10; WB Ex 6, 7, 8

II nädal 10.-14. sept.
1) Retelling the story B Ex 11,12, 13; WB 9, 10.
2) TEST( Unit 1)-11.sept. Tutvumine U.2 sõnavaraga.
3) Kontrolltöö analüüs. Unit 2 Wise Servant: sõnavara harjutamine; B Ex1, 2, 3; WB Ex1, 2

III nädal 17.-21. sept.
1) töö tekstiga B Ex 4, 5, 6; WB Ex 3, 4, 5
2) Retelling the story B Ex 7, 8, 9; WB Ex 6, 7
3) Tongue twisters B Ex10; WB 8, 9, 10.

IV nädal 24.-28.sept.
1)Kordamine.
2) TEST( Unit 2)-25.sept.
3) Unit 3 Do it yourself: sõnavara harjutamine; B Ex1, 2; WB Ex 1, 2

V nädal 1.-5. okt.
1) A dialogue B Ex 3, 4; WB Ex 3, 4, 5
2) How to make a kite? B Ex 5, 6, 7; WB Ex 6, 7, 8
3) B 8, 9, 10; WB 9, 10.

VI nädal 8.-12. okt.
1) Kordamine tööks. Unit 4 History: sõnavara harjutamine; B Ex 1, 2; WB 1, 2, 3.
2) TEST( Unit 3)-09.okt.
3) History Assigment B Ex 3, 4;WB Ex 4, 5, 6

VII nädal 15.-19. okt.
1) Töö tekstiga. B Ex 5, 6; WB Ex7, 8
2) Interviewing your grandparents.B 7, 8; WB 9, 10; Unit 4 tööleht kinnistamiseks.
3) Projektipäev 19.okt.

KOOLIVAHEAEG

VIII nädal 29.okt. -2. nov.
1) Sissejuhatus veerandisse. U.5: Trick or Treat Bp27-30 HT: Ex4p29 väljendid
2)U.5 teemade kordamine Bp 31-32+ grammatika kordamine WBp27-29 HT: U.5 words( 1.-18.)
3) Making Halloween Poster HT: U.5 words( 19.-36.)

IX nädal 5.-09 . nov.
1) U.5 grammatika kordamine WBp30-32 HT: Korda U.5 sõnad, väljendid.
2)"Department Store" Bp33-36 Ex1-6
3) "Shopping for Dresses" Bp36-37 Ex7-9

X nädal 12.-16. nov.
1) Retelling the story Ex10p38, the past continuous Bp38-39
2) WBp37. Writing about a department store.
3) U.6 teemade kordamine, HT_ korda tööks


XI nädal 19.-23. nov.
1) 19.11-TEST( Unit 6)
2) Mystery Bp40-42 aastarvude lugemine HT- kontrolltööle vig. parandus, õppida U.7 words( 1.-20.)
3) Mystery Bp42-44 töö tekstiga+ väljendidWBp 38-39 HT_ õppida väljendid Ex6p43+ töövihikust väljendid Ex4p39

XII nädal 26. nov.-30.nov.
1) U.7: B Ex9p44 teksti jutustaminejutustamine hindele; WBp 42-43 the United Kingdom- kaardi õppimine , Eesti kohta kirjutamine( 8 lauset) HT: õppida U.7 words( 21.-38.)
2) U.7 kinnistamine
3) 30.nov.TEST ( Unit 7) HT: U.8 words( 1.-20.)

XIII nädal 3.-7. dets
1) U.8 A Christmas Tree Bp44-47; WBp44
2)The elves and shoemaker Bp 48-50 Ex6-8; ajad WBp45-46 Ex2-5
3) Talk about Christmas Bp50; WBp 47-48 sõnavara kinnistamine

XIV nädal 10.-14. dets.
1) U.8 tööleht kinnistamiseks.
2) WBp49 Drawing and writing your own Christmas card
3)WBp50 ristsõna. Unit 9-family Bp51-52 Ex1-4; WB ex 1-3

XV nädal 17.-21. dets.
1)U.8 täismineviku ajamäärused WBp46-47. Vt ka
https://www.youtube.com/watch?v=AKaD2btS1A4 , https://www.youtube.com/watch?v=Dkln8PfE1xE , https://www.youtube.com/watch?v=t9t4rt7M6wU , https://www.youtube.com/watch?v=LmdK2PKoC9w
2) Jõululaulude laulmine.
3) Projektipäev 21. dets.

KOOLIVAHEAEG

XVI nädal 7.-11. jaanuar
1) Sissejuhatus veerandisse. Unit 9: Family Bp51-52; WB Ex1
2) The Cantervile Ghost - töö tekstiga B ex 4-8, WB ex 2-3; https:// http://www.youtube.com/watch?v=5wVY5uJ0yOc
3) Loendatavad ja loendamatud nimisõnad (a/an, some) WB Ex4-5

XVII nädal 14.-18. jaanuar
1) modaalverbid (can, may, must) WB ex 5-7.
2) Writing about family members WBp56-57
3) poolaastast kokkuvõtete tegemine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

6.klassis õpilane kordab, süvendab ja täiendab 3. - 5.kl. omandatut.
I poolaasta lõpuks õpilane:
* on omandanud vajaliku sõnavara ja suhtlemisfraasid õppetükkide kaupa( Unit 1-10)
* oskab kuulata teksti kindla informatsiooni saamiseks
* oskab moodustada omadussõnade võrdlusastmeid
* oskab moodustada omadussõnadest määrsõnu (-ly)
* oskab kasutada asesõnu (I, my, me, myself jne)
* oskab kirjutada lühijutte oma vaheajast, parimast sõbrast, isetegemisest, vanavanemast
* oskab kirjutada e-kirja
* oskab moodustada lauseid kestvas minevikus
* oskab lugeda aastaarve
* oskavab kasutada asesõnu om. käändes( kelle oma)
* oskavab kirjutada lühijutte kaubamajast ja Eestist( 8 lauset)
* teab olulisi kohti Britannia maakaardil( WBp42)
* oskab kirjutada jõulukaarti
* teab jõulupuu kombest Inglismaal
* oskab lausetes kasutada modaalverbe can/ may/ must
* teeb vahet loendatavatel ja loendamatutel nimisõnadel
* oskab jutustada jõuludest Eestis ja õppetükkide palasid teemade kaupa( 10 lauset)

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Poolaasta vältel toimub
1) jooksev hindamine ettevalmistuseta( tunni töö )
2) jooksev hindamine ettevalmistusega, ka kodutöö; sõnavara+väljendite tundmise kontrollimine
3) 5 testi( kontrolltööd), mis puudumise korral tuleb järele vastata
4) TV harjutuste hindamine valikuliselt

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Arvestuslikud kontrolltööd( testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige( siis saab aja õpetajaga kokku leppida). Kui kaks arvestuslikku hinnet( kontrolltööd) jäävad poolaastahinde välja panemise ajaks "2" või "1", on poolaastahinne automaatselt"2"( olenemata ülejäänud hinnetest).

Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 14.00-15.30 (7., 8.tund) ruumis 200.


Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata.

Poolaasta koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete keskmise põhjal, kui hinne jääb kahevahele, siis on kontrolltööde hinded suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.

Märkused:
õppekomplekt
Ülle Kurm, E. Soolepp "I Love English" Book 4 + WB 4 + CD, kirjastus Studium, Tartu 2015