Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Marvi Mäeots

inglise keele õpetaja

Kontakt: Marvi.Maeots@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.31
Muudetud: 27. august 2018. a. kell 20.18

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
· on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
· õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
· omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
· omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
· õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
· õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
· julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
· omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
· oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
· huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 3. - 7. september
1) Sissejuhatus. UNIT 1 - Holidays. Summer activities. Beach scene. B ex 1, 2,3; WB ex 1
2) Did you... ? - küsimuste esitamine ja vastamine. Dialoog. Ebareeglipärased tegusõnad. B ex 4, 5, 6; WB ex 2,3
3) Fishing camp. B 7, 8, 9, 10; WB 4, 5

II nädal 10. - 14. september
1) My summer holidays. (A) lot(s) of/ many/ much. B 11, 12; WB 6, 7, 8, 9
2) U.1 sõnade töö, kinnistavad harjutused
3) 13 .sept.- TEST ( Unit 1). Unit 2 sõnavaraga tutvumine.

III nädal 17. - 21. september
1) UNIT 2 - Home. Different homes. Move house. B ex 1, 2; WB ex 1
2) Home in the north. B ex 3-6, WB ex 2,7
3) B ex 7,8; WB Ex3-6

IV nädal 24. - 28. september
1) My home. Ainsuse 3. pööre. Don't/ doesn't. B ex 9-10, WB ex 8,9
2) 26 .sept. - TEST( Unit 2). Unit 3 sõnavaraga tutvumine.
3) UNIT 3 - Spelling bee. Spelling. Dialoog - enese tutvustamine. Asesõnad. Be-vormid. Everybody/ nobody. B 1-3; WB 1-4

V nädal 1. -5. oktoober
1) Sharing news. Have/ had. B 4-5, WB 5, 8, 9
2) Eriküsimuste esitamine ja nendele vastamine. Have got=have, has got=has. B 6-10; WB 6, 7, 10
3) Õpetajate päev. Eriküsimuste esitamine ja nendele vastamine, pildi kohta lausete kirjutamine. WB ex 11-13

VI nädal 8. - 12. oktoober
1) U.3 sõnade töö. Kinnistavad harjutused.
2) 10.okt. TEST( Unit 3). Unit 4 sõnavaraga tutvumine.
3) UNIT 4 - Clean-up day. Clean-up day. There was/ were... B 1- 4; WB 1-3

VII nädal 15. - 19. oktoober
1) Clean-up day. There is/ are... B 5-7; WB 4-6
2)Cleaning a room. WB 7, 8, 11, 12.
3) U.4 tööleht kinnistamiseks.

KOOLIVAHEAEG

VIII nädal 29. okt. -2. november
1) Sissejuhatus veerandisse.Unit 5 Countries B p29- 30 Ex 1 -4; WB p 29 - 31. HW: U.5 sõnad( 1.-18)
2)Unit 5 Bp31-32 Ex5-7 . WB p. 32 HW: harjutada etteütluseks Bp30 Ex4
3)Unit 5 Etteütlus hindele. Bp32-34 Ex8-10. WBp33-35, HW: U.5 sõnad( 19.-35.)

IX nädal 5.-09. november
1) U.6 Bp36-38 Ex1-4; WBp36-37
2) Unit 6 B p. 38 - 40 Ex 5 - 6, WB p. 38-39 Ex3-6
3) Unit 6 B p. 40-41 Ex 7-8; WB p40-42 Ex 7-9

X nädal 12.-16. november
1) U.6: Bp41 Ex9-10; WBp42.
2) Kordamine tööks. U.6 sõnade vastamine hindele.
3) 15. nov. TEST( Unit 6), U.7 sõnavaraga tutvumine

XI nädal 19.-23. november
1) Unit 7 Games B p. 42 - 44 Ex 1 - 5; WB p43-45 Ex1 - 3.
2) Unit 7 B p. 45-46 Ex6,7; WB p46-47 4,6
3) Unit 7 B p. 46 - 47 Ex8,9, WB p.46-48 Ex 5,7,8

XII nädal 26. -30. nov.
1) Unit 7 B p47 Ex10, WB p49 Ex9,10
2) U.7 sõnade töö, kinnistavad harjutused
3) 29.nov. TEST( Unit 7). Unit 8 sõnavaraga tutvumine.

XIII nädal 3.-7. detsember
1) Kontrolltöö analüüs. Unit 8 Christmas fair B p. 48-50 Ex1-4, WB p. 50-51 Ex1,2
2) Unit 8 B p50-51 Ex5-7, WB p51-52 Ex3-5
3) Unit 8 B p51-52 Ex8-9, WBp53 Ex6-7

XIV nädal 10.-14. detsember
1) Unit8 B p52 Ex 10, WBp54-56 Ex8-10.
2) Unit 8 tööleht kinnistamiseks.
3) U.9 Bp53-55Ex 1-4, WBp57 Ex1,2

XV nädal 17.-21. detsember
1) Unit 9 Bp55-56 Ex5,6; WBp58-59 Ex4-6
2) Unit 9 Bp56-57 Ex7,8, WB p60-61 Ex7-9
3) Jõululaulude laulmine.

KOOLIVAHEAEG

XVI nädal 7.-11. jaanuar
1) Sissejuhatus veerandisse. Unit 9Bp57 Ex9, WB p61-62Ex10-11
2) U.9 kinnistav tööleht
3) U.10 The United States Bp58-61

XVII nädal 14.-18. jaanuar
1) U.10 grammatika kordamine WBp63-64
2) Loominguline töö Ameerika Ühendriikidest.
3) WBp68-70( kordamisosa) ; poolaastast kokkuvõtete tegemine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta lõpuks õpilane
* on omandanud uue sõnavara ja väljendid esimese kümne õppetüki piires
* Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.
* Paarilisega dialoogi harjutades õpib suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* oskab koostada tänuteksti ja kirjeldada pilti 5 lausega
* oskab kasutada 'olema'(be) ja 'omama'(have got) lihtolevikus (nii jaatavas, eitavas vormis kui küsimuses)ja lihtminevikus
* oskab moodustada lihtminevikus üldküsimusi ja eriküsimusi ja neile vastata( did+ I pv)
* oskab moodustada lauseid lihtolevikus ja kestvas olevikus ning nendel aegadel vahet teha
* teab millistes lausetes kasutada lots of/ a lot of/ much/ many
* oskab nimesid tähthaaval öelda( teab tähestikku)
* oskab lausetes kasutada omastavaid asesõnu
* oskab jutustada olulisemaid fakte Ühendatud Kuningriigi kohta ( Ex6p31)
* oskab kirjeldada inimese välimust ja iseloomu õpitud sõnavara piires
* oskab mängida mängu " Vanaisa vanad püksid" inglise keeles
* oskab kirjutada ja lugeda kuupäevi
* oskab jutustada 10 lauset jõulude ja talvise koolivaheaja kohta
* on võimeline jutustama suunavate lausete abil õpitud teksti
* oskab väljendada tulevikuplaane väljendi BE GOING TO abil
* teab sõna LIKE erinevaid tähendusi( meeldima, kellegi moodi)
* oskab vormistada kirja

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Poolaasta vältel toimub
1) jooksev hindamine ettevalmistuseta( tunni töö )
2) jooksev hindamine ettevalmistusega, ka kodutöö; sõnavara+väljendite tundmise kontrollimine
3) 5 testi( kontrolltööd), mis puudumise korral tuleb järele vastata
4) TV harjutuste hindamine valikuliselt

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Arvestuslikud kontrolltööd( testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige( siis saab aja õpetajaga kokku leppida). Kui kaks arvestuslikku hinnet( kontrolltööd) jäävad poolaastahinde välja panemise ajaks "2" või "1", on poolaastahinne automaatselt"2"( olenemata ülejäänud hinnetest).

Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 14.00-15.30 (7., 8.tund) ruumis 200.


Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata.

Poolaasta koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete keskmise põhjal, kui hinne jääb kahevahele, siis on kontrolltööde hinded suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.

Märkused:
õppekomplekt
Ülle Kurm, E. Soolepp "I Love English" Book 3 + WB 3 + CD, kirjastus Studium, Tartu 2014

INDIVIDUAALSE ÕPPEKAVA KORRAL:
IÕK õpilased õpivad tavakooli õppekava järgi,aga selles on tehtud kohandusi. Õppematerjali maht viidud miinimumini-ainult põhivara.
Õpilane võib kasutada abivahendeid, toimub koostegevus õpetajaga.
Õppematerjali kohandamise protsessis on arvestatud HEV õpilaste õpioskuste iseärasustega ( nende tagasihoidlikud kognitiivsed võimed: taju, mälu ja eriti arenemata või arendamata arutlev mõtlemine.)
Vähendatakse ülesannete mahtu (tee pool) , antakse rohkem lisaselgitusi (puust ja punaseks).
Õpilaselt nõutakse ainult põhioskusi.

Õppematerjali kohandamise 1.samm

jaotatud põhiteemad alateemadeks
toodud välja PÕHIVARA, ilma milleta ei saa järgmisi teemasid õppida
vaadatud põhivara vastavust reaalses elus toimetuleku vajadustega