Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 10c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Irina Mulenok

vene ja inglise keele õpetaja

Kontakt: Irina.Mulenok@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. märts 2018. a. kell 21.11
Muudetud: 28. märts 2018. a. kell 11.54

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, IV kursus

Kestvus: 4 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Lähtudes üldistest õppe-eesmärkidest riiklikus õppekavas gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) omandab keeleoskuse tasemel, mis võimaldab autentses võõrkeelses keskkonnas iseseisvalt toimida;
2) mõistab ja väärtustab oma ning teiste kultuuride sarnasusi ja erinevusi;
3) suhtleb sihtkeele kõnelejatega nende kultuurinorme järgides;
4) on võimeline jätkama õpinguid võõrkeeles, osalema erinevates rahvusvahelistes projektides ning kasutama võõrkeeli rahvusvahelises töökeskkonnas;
5) analüüsib oma teadmisi ja oskusi, tugevusi ja nõrkusi; omandab elukestvaks õppeks motivatsiooni ning vajalikud oskused.


Gümnaasiumiastmes õpitakse võõrkeelt tasemepõhiselt ning eesmärk on jõuda B2 keeleoskustasemele.
B2 keeleoskustasemega gümnaasiumi lõpetaja eesmärgiks on omanda järgnevad oskused ja teadmised :
1) mõistab konkreetsel või abstraktsel teemal keerukate tekstide ning mõttevahetuse sisu
2) vestleb spontaanselt ja ladusalt sama keele emakeelse kõnelejaga;
3) selgitab oma vaatenurka ning kaalub kõnealuste seisukohtade tugevaid ja nõrku külgi
4) loob erinevatel teemadel sidusa ja loogilise teksti;
5) arvestab suheldes õpitava keele maa kultuurinorme;
6) tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu, loeb võõrkeelset kirjandust, vaatab filme ja telesaateid ning kuulab raadiosaateid;
7) kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid (nt seletavat sõnaraamatut, internetti) vajaliku teabe otsimiseks ka teistes valdkondades;
8) seab eesmärke ja hindab nende saavutatuse taset ning valib sobivad õpistrateegiaid;
9) seostab omandatud teadmisi nii võõrkeelte valdkonna kui ka teiste valdkondade teadmistega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

IV kursus kestab 02.04 - 06.06. 2018

Tundides kasutatakse õpikut Ready for First Certificate (Roy Norris) ning õpetaja poolt antud lisamaterjale.

I nädal
1..Kausatiivne HAVE; Inimeste kirjeldamine (välimus, isikuomadused); negatiivsed omadussõnad. Kuulamisharjutus.
2.Negative adjectives
3.Giving a self-description. Listening practice.
4. Practice tasks on reading and use of English ;kordamine arvestuseks

II nädal
1.Review: Ready for reading and use of English. Listening test.
2. - 4.Kordamine arvestuseks

III nädal
1. 16.aprill 2018 - arvestustöö inglise keeles (üldoskused: kuulamine, lugemine, keelstruktuurid)
2.Tagaside arvestustööle.Relative clause.Defining relative clause.
3.Non-defining relative clause
4.Projektipäev

Vaheaeg

IV nädal -12.klassil riigieksam inglise keeles
1.-2. Defining and non-defining relative clause - practice
3.-4.Progress test units 4-6

V nädal -12.klassil riigieksam inglise keeles
1.-2.Feedback to Progress test.Listening task.Relative clause - practice.
3.-4.Review: unit 6 grammar and vocabulary.About giving oral powerpoint presentations on topic "My favourite.....

VI nädal
1. Test : u.6 (vocabulary)
2.Test: u.6 (grammar - defining and non-defining relative clause, causative have, too and enough)
3.-4. Application letters - layout,features,requirements;

VII nädal
1.Application letters, reported questions - revision.
2.Writing an application letter. About giving a presentation.
3.-4. Varasema riigieksami ülesannete lahendamine.

VIII nädal
1. - 2. Giving presentations on topic "My favourite
2.-4. Oral exam practice -video, practice.

IX nädal
1.-2.Course feedback, year feedback.Giving grades
3.-4. Praktikapäevad.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

IV kursuse lõpuks on õpilane
-õppinud ja omandanud uut sõnavara : inimestevahelised suhted,perekond,sugulased,põlvkondade vahelised suhted,inimeste välimuse ja isikuomaduste kirjeldamine;
-õppinud relatiivlausete ehitust ja kasutamist.
-omandanud uusi ning korranud varemõpitud keelestruktuure
-harjutanud erinevate tüüpülesannete tegemist (lugemine,kirjutamine,keelestruktuurid,kuulamine)
-õppinud ja korranud grammatikastruktuure:eessõnalised väljendid (noun+preposition,adjective+preposition,verb+preposition,preposition+noun)
kohustuse,vajaduse ja lubaduse väljendamine; sõnatuletus (nouns& adjectives)
-kirjutanud 1 essee (advantages and disadvantages) ja 1kirja (application letter)
-sooritanud kirjaliku inglise keele eksami (lugemine, kuulamine, grammatika)

Hindamine üles

Kursuse koondhindeks on õpilasel vajalik sooritada järgnevad arvestuslikud tööd ja tegemised:
testid sõnavarale ja grammatikale
1 monoloog-esitlus + suuline asjakohane aktiivsus klassis
tunnikontrollid ja teised õppetöö käigus saadud hinded/ hinnangud (moodustavad kokku ühe arvestusliku hinde

Testid ja kirjandid-kirjad peavad olema sooritatud vähemalt hindele \"3\".
Testide hinne: \"5\" = 91 -100%, \"4\"= 75-90%, \"3\"=50-74%, \"2\"= vähem kui 50%

Kirja ja kirjandi hindamisel arvestatakse grammatikat ja õigekirja, ülesehitust,, ülesande täitmist, loetavust ja stiili.

Järeltööd saab teha testidele ja kirjale ja kirjanditele, kui töö hinne on mitterahuldav.

Võlad likvideerida kuni 10 päeva jooksul.
Ettenähtud ülesande tegemata jätmine annab selle töö hindeks "1".
1 arvestusliku töö mitterahuldavaks jätmine madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra.
Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav.
Puudumine 6 ja enam tundi madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra ( va haigus/esindamine)

*10.klassi lõpus sooritavad kõik õpilased kogu aasta materjalali hõlmava kirjaliku inglise keele eksami (lugemine,kuulaminemgrammatika);
11.klassi lõpus ja 12.klassi II kursuse lõpus arvestustöö.
12.klassi koondhinne kantakse lõputunnistusele.

Konsultatsioon neljapäeviti 15.00 - 15,45 ruum 204.Järelvastamine kokkuleppel.