Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 8. veebruar 2018. a. kell 00.52
Muudetud: 8. veebruar 2018. a. kell 00.52

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

https://www.riigiteataja.ee/akt/13273133
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/0000/1327/3133/13275423.pdf#

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
· on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
· õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
· omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
· omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
· õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
· õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
· julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
· omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
· oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
· huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

A-võõrkeele õppega kujundatakse ainepädevus, mis sisaldab keelepädevust, väärtushinnanguid ja -hoiakuid ning õpioskusi.
Põhikooli lõpuks õpilane:
1) saavutab iseseisva keelekasutaja taseme, mis võimaldab selles keeles igapäevastes situatsioonides suhelda ning lugeda ja mõista eakohaseid võõrkeelseid originaaltekste;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) omandab oskuse edaspidi õppida võõrkeeli ning pidevalt täiendada oma keeleoskust;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteoseid, sõnaraamatuid, internetti), et leida vajalikku infot teisteski valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 22.01-26.01.2018
1) Poolaasta tutvustus. Unit 7 The weather, TB ex 1-3, WB ex 1-4,7
2) The Cyclone(I) ex 4,5
3) The Cyclone (II) ex 6,7,8

II nädal 29.01- 02.02.2018
1) Cyclone TB ex 9,10
2) Reported speech WB ex 6 (p 53, 54)
3) U 7 word test, WB p 56-57

III nädal 05.-09.02.2018
1) Passive WB ex 1-4 (p 56-58), U 9 TB p 54-55 dialogues
2) WB p 63-65 ex 1-2, G. B. Shaw tekstide lugemine + väljendid TB p 56-59
3) WB p 66-67, tõlkelaused WB p 68, TB ex 10

IV nädal 12. -16. 02. 2018
1) Numbrite kirjutamine ja hääldamine TB ex 12, ex 5 p 63, klassikaaslase intervjueerimine TB ex 13(p 60)
2) U 10, kordamine TB p 61-66
3) U 10 grammatika kordamine WB p 71-73

V nädal 19.- 23.veebruar. 2018
1) U 10 WB p 74-76
2) TEST
3) 23. veebruar - EV 100 - projektipäev

VAHEAEG

VI nädal 5.-9-märts 2018
1) Unit 11 London TB p 67-69, artiklite kasutamise reeglid; WB p 77 ex 1
2) Töö tekstiga "London" TB p 70-72, WB p 77-78
3) WB p 77-80 (article THE, Pr Perfect Passive) , Londoni vaatamisväärsustest (kuulamine + kirjutamine WB p 81-82)

VII nädal 12. - 16. märts 2018
1) Londonist jutustamine, U 12 Superstitions TB p 73-75 tekst + väljendid
2) TB p 76-77, tekstide jutustamine , sõnavara harjutused WB p 83-85
3) Reported Speech (kaudkõne), kuulamisülesanne, verb+to, verb+ing WB p 86-89

VIII nädal 19.-23.märts 2018
1) Tõlkelaused, a good-luck card - heade soovide kaardi kirjutamine WB p 90-91. Unit 13 Big Wheel ex 1,2
2) Ennemineviku (the Past Perfect) reeglid. Määrsõnad (adverbs) WB p 92-94, tenses (ajad)
3) S. Dowd "The Wheel Turnes" lugemine TB p 80-82 + väljendid

IX nädal 26.-3 0. märts 2018
1) Tekstide jutustamine; tõlkelaused WB p 94-95 ex 6, 7. Revision for the test.
2) TEST.
3) Suur Reede

X nädal 02.-06.aprill 2018
1) Unit 14 Water TB p 83-85 töö tekstiga " The Tuhala Witch`s Well"
2) Aegade kasutamine lausetes: the past simple, the past perfect, WB p 98 ex 2, harjutusi sõnavarale WB p 97-99
3) Reading the texts "The Water Cycle", TB p 86-88 WB p 100 ex 6; kirjutamine ilusast looduslikust kohast,

XI nädal 09.- 13. aprill 2018
1) Unit 15: Show what you know TB p 89-92, phrases with TAKE; clothes
2) U 15 WB p 102 - 105
3) Unit 16 Ireland TB p 93-94 Ex 1-4; Unit 16: artiklite kasutamine WB p 106-107

XII nädal 16.-20. aprill 2018
1) Ireland TBp 95-98 Ex 5-8, tõlkeharjutus WB Ex 5, 6 p 108+ kuulamine WB Ex 7 p 109
2) TB p 98 Ex 9-12. Talk about Ireland
3) Projektipäev

VAHEAEG

XIII nädal 2.-04. mai 2018
1) Kordamine. Ebareeglipärased tegusõnad.
2) TEST
3) Garden TB p 99-101; harjutus eessõnadele WB p 111

XIV nädal 07. - 11. mai 2018
1) Töö tekstiga" Foolish Brothers" part one, TB p 102-103; WB Ex 2-4 p 111-113
2) " Foolish Brothers" part two, TB p 104-105; WB Ex 5 p 114-115
3) WB Ex 6 p 115. Ebareeglipäraste tegusõnade põhivormid Unit 18 Fish and chips TB p 106-109 Ex 1-8

XV nädal 14.-18.mai 2018
1) WB Ex 1-4 p 117-119. Retseptide lugemine ja tegemine TB p 110
2) Tõlkeharjutus+ kuulamine WB p 120-121; kirjutamine tervislikest eluviisidest WB Ex 8 p 122
3) Unit 19: Future, Life in 2050

XVI nädal 21.-25.mai 2018
1) to+ verb, verb+ ing (WB p 123-125)
2) be going to and Future Simple (WB p 126-128. 130)
3) Unit 20 Show what you know. Phrases with GET. Talk about travelling.

XVII nädal 28.mai - 01.juuni
1) U 20 Kordamine
2) My plans for the summer holiday.
3) Have a nice summer

XVIII nädal 07.-12.juuni
Kooliaasta lõpetamine ja praktikad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II poolaasta lõpuks õpilane
* on omandanud uue sõnavara ja väljendid (ka viisakusväljendid) unit 9-19 piires
* õpib kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandab õige kõnerütmi
* õpib paarilisega dialoogi harjutades suhtlema õpitud suhtlusfraasidega
* oskab rääkida ja kirjutada koolivaheajast, Londonist, vaatamisväärsustest, Saaremaast, teemapargi külastamisest (8-10 lauset teemal) , oskab jutustada eelarvamustest
* oskab kirjutada head soovimise kaarti (good-luck card), filmiarvustust (8 lauset)
* teab artiklite kasutamise reegleid (a/an; the, -)
* oskab kasutada järelliiteid -ant, -al, -ish, -able-, ous
* teeb vahet aegadel lihtminevik ja enneminevik, täisminevik ja enneminevik; oskab neid aegu lausetes kasutada
* teab ja kasutab kõnes õigesti erinevaid tuleviku väljendamise võimalusi (be going to, will, pr simple - ajakavas)
* oskab moodustada passiivis (umbisikulises tegumoes) lauseid
* teab määrsõnade erinevaid tähendusi
* oskab lugeda erinevaid numbreid
* oskab moodustada küsijätke ja neile vastata
* oskab panna otsekõne lauseid kaudkõnesse
* teab, millistel tegusõnadel lisandub to+verb, millistel verb+ing

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

II poolaasta kokkuvõttev hinne kujuneb lähtuvalt õpitulemustest:
sõnade tööd, mis hõlmab selle õppetüki raames õpitud sõnavara ja väljendeid
jooksev hindamine(tunnitöö, koduse ettevalmistusega vastamised, töövihiku harjutused valikuliselt)
suulised vastamised (õpiku harjutused valikuliselt, jutustamine)
3 testi

Hinde skaala:
„5“ 90-100%
„4“ 75-89 %
„3“ 50-74 %
„2“ 25- 49%
„1“ 0 – 24%

Suulise vastuse hindamine:
Hinne „5“ ehk "väga hea" - jutt on ladus, vastab teemale, õpilane kasutab oma jutus õpitud uusi väljendeid ja sõnu ja kasutab grammatiliselt õigeid lausekonstruktsioone, hääldus on korrektne
Hinne „4“ ehk "hea" - jutt on ladus, vastab teemale, õpilase sõnavara on teemakohane, kuid uusi sõnu kasutab vähe või ei kasuta üldse. Grammatikas teeb üksikuid vigu. Hääldus on korrektne.
Hinne „3“ ehk "rahuldav"- jutustamisel takerdub, vajab sisu edasiandmisel suunavaid küsimusi, sõnavara on vaene, teeb vigu grammatikas.
Hinne „2“ ehk "puudulik"- oskab sisu edasi anda vaid õpetaja suunavatele küsimustele vastates.
Hinne „1“ ehk "nõrk" - ei oska vastata ka suunavatele küsimustele.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö ajal vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioon teisipäeviti kell 15.00 - 15.45 ruumis 005 või kokkuleppel õpetajaga.