Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. jaanuar 2018. a. kell 10.58
Muudetud: 23. jaanuar 2018. a. kell 10.58

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane

* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL (22.-26.01):
1) U.11: töö tekstiga London Bp70-72
2) Unit 11: London Bp67-69, artiklite kasutamise reeglid; WBp77 Ex1
3) Grammatika teemade kordamine WB p74-76

II NÄDAL (29.01-2.02):
1) Revision of grammar and vocabulary.
2) Londonist jutustamine; WBp 77-80
3) Londoni vaatamisväärsustest kirjutamine WBp81-82

III NÄDAL (5.-9. 02. ):
1) Unit 12: Superstitions Bp73-75 tekst+ väljendid
2) Vocabulary exercises: WBp83-85 alphabetical order
3) Erinevatest eelarvamustest lood Bp76-77, tekstide jutustamine

IV NÄDAL (12.-16.02):
1) Reported Speech( kaudkõne) WBp86-87
2) Valentine`s Day
3) Kuulamisülesanne; WBp87 Ex6; verb+to, verb+ing, kaudkõne WBp88-89

V NÄDAL (19.-23.02):
1) Tõlkelaused, a good-luck card- heade soovide kaardi kirjutamine WBp90-91
2) Revision of grammar and games
3) pojektipäev

VAHEAEG

VI NÄDAL ( 5.-9.03):
1)
2)
3)
U.12 tööleht kinnistamiseks

VII NÄDAL (12.-16.03):
1) Unit 13: Big Wheel- Londoni vaatamisväärsustest Bp78-79, ennemineviku reeglid; WBp94 Ex5
2) määrsõnad WBp92-93
3) S. Dowd tekstide lugemine Bp80-82+ väljendid

VIII NÄDAL (19.-23.03):
1) tekstide jutustamine; tõlkelaused WBp94-95 Ex6,7
2)Kuulamisül. WB Ex8p95,teemapargi külastusest kirjutamine WB Ex9p96
3) TEST( Unit 13)- 23.03

IX NÄDAL (26.-30.03):
1) U.14 Water Bp83-85 töö tekstiga " The Tuhala Witch`s Well
2) Aegade kasutamine lausetes: the past simple, the past perfect WBp98 Ex2, harjutusi sõnavarale WB Ex1p97; Ex3-5p98-99
3) Suur Reede

X NÄDAL (2.-6.04):
1) Reading the texts Bp86-88; sõnade liikide määratlemine; kuulamisül. WB ex6p100; kirjutamine ilusast looduslikust kohast, mida oled külastanud WB Ex7p101
2) U.14 tööleht kinnistamiseks; U.15: Show what you know Bp89-92
3)U.15: Show what you know WBp102+ harjutused

XI NÄDAL (9.-13.04):
1) U.15 gammatika kinnistamine
2) TEST( Unit 15)-12.04
3) U.16: artiklite kasutamine WBp106-107

XII NÄDAL (16.-20.04):
1)Unit 16: tõlkeharjutus WB Ex5,6p108+ kuulamine WB Ex7p109
2) Saaremaast kirjutamine WBp110
3) pojektipäev

VAHEAEG

XIII NÄDAL (2.-4.05):
1) U.16 tööleht kinnistamiseks
2) U.17: Garden Bp99-101; harjutus eessõnadele WB Ex1p111
3) töö tekstiga" Foolish Brothers" part one Bp102-103; WB Ex2-4p111-113( it is..., there is...), reported speech

XIV NÄDAL (7.- 11.05):
1) töö tekstiga" Foolish Brothers" part two Bp104-105; WB Ex5p114-115
2) Kuulamisül. WB Ex6p115; kirjutamine sellest, kuidas kasvatada kõrvitsat WB Ex8p116+
ebareeglipäraste tegusõnade põhivormide harjutamine
3) U.17 kinnistamine

XV NÄDAL ( 14.-18.05):
1) TEST( Unit 17)-16.05+ ebareeglipäraste tegusõnade põhivormid)
2) Kontrolltöö analüüs. Unit 18:Fish and chips Bp106-109 Ex1-8
3) Unit 18: harjutusi sõnavarale ja aegadele WB Ex1-4p117-119

XVI NÄDAL ( 21.-25.05):
1) U.18: Tõlkeharjutus+ kuulamine WBp120-121; kirjutamine tervislikest eluviisidest WB Ex8p122
2) Unit 18: retseptide lugemine ja tegemine Bp110
3) Unit 19: Future Life in 2050

XVII NÄDAL (28.05-1.06):
1) U.19: to+ verb, verb+ ing( WB Ex1-3p123-125)
2) U.19 be going to( WBp126-129)
3) Teemade kordamine Unit 20.

XVIII NÄDAL (4.-6.06):
1.-3. Kooliaasta lõpetamine. Praktikad.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II poolaasta lõpuks õpilane:
*on omandanud uue sõnavara ja väljendid (ka viisakusväljendid) unit 10-19 piires
* õpib kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandab õige kõnerütmi
* õpib paarilisega dialoogi harjutades suhtlema õpitud suhtlusfraasidega
* oskab rääkida ja kirjutada talve vaheajast, Londonist, Londoni vaatamisväärsustest (8-10 lauset teemal) , oskab jutustada eelarvamustest( 2 jutukest)
* teab artiklite kasutamise reegleid( a/an; the, -)
* oskab kasutada järelliiteid -ant, -al, -ish, -able-, ous
* oskab moodustada ennemineviku aega ja võrrelda seda lihtminevikuga
* oskab moodustada passiivis lauseid
* teab määrsõnade erinevaid tähendusi
* oskab lugeda erinevaid numbreid
* oskab moodustada küsijätke ja neile vastata
* oskab panna otsekõne lauseid kaudkõnesse
* teab, millistel tegusõnadel lisandub to+verb, millistel verb+ing
* oskab kirjutada head soovimise kaarti( good-luck card), filmiarvustust( 8 lauset) ja 8 lauset mingi teemapargi külastuse kohta
* oskab rääkida ja kirjutada vaatamisväärsusest( 8-10 lauset)
* teeb vahet aegadel: lihtminevik ja enneminevik, oskab neid aegu lausetes kasutada
* oskab määrata sõnaliike: nimisõna, tegusõna, omadussõna, määrsõna
* teab väljendeid sõnaga take ja oskab neid väljendeid lausetes kasutada
* oskab panna otsekõne lauseid kaudkõnesse
* oskab kirjutada Saaremaast vähemalt 6 lauset

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Poolaasta vältel toimub
1) jooksev hindamine ettevalmistuseta (tunni töö )
2) jooksev hindamine ettevalmistusega, ka kodutöö; sõnavara+väljendite tundmise kontrollimine
3) 5 testi (kontrolltööd), mis puudumise korral tuleb järele vastata
4) TV harjutuste hindamine valikuliselt

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Arvestuslikud kontrolltööd (testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige( siis saab aja õpetajaga kokku leppida). Kui kaks arvestuslikku hinnet (kontrolltööd) jäävad poolaastahinde välja panemise ajaks "2" või "1", on poolaastahinne automaatselt"2" (olenemata ülejäänud hinnetest).

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 14.00-14.45 ruumis 308.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata.

Poolaasta koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete keskmise põhjal, kui hinne jääb kahevahele, siis on kontrolltööde hinded suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.