Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 10b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Riina Haljas

inglise keele õpetaja

Loodud: 22. jaanuar 2018. a. kell 10.16
Muudetud: 22. jaanuar 2018. a. kell 10.16

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, III kursus

Kestvus: 35 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Lähtudes üldistest õppe-eesmärkidest riiklikus õppekavas gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) omandab keeleoskuse tasemel, mis võimaldab autentses võõrkeelses keskkonnas iseseisvalt toimida;
2) mõistab ja väärtustab oma ning teiste kultuuride sarnasusi ja erinevusi;
3) suhtleb sihtkeele kõnelejatega nende kultuurinorme järgides;
4) on võimeline jätkama õpinguid võõrkeeles, osalema erinevates rahvusvahelistes projektides ning kasutama võõrkeeli rahvusvahelises töökeskkonnas;
5) analüüsib oma teadmisi ja oskusi, tugevusi ja nõrkusi; omandab elukestvaks õppeks motivatsiooni ning vajalikud oskused.


Gümnaasiumiastmes õpitakse võõrkeelt tasemepõhiselt ning eesmärk on jõuda B2 keeleoskustasemele.
B2 keeleoskustasemega gümnaasiumi lõpetaja eesmärgiks on omanda järgnevad oskused ja teadmised :
1) mõistab konkreetsel või abstraktsel teemal keerukate tekstide ning mõttevahetuse sisu
2) vestleb spontaanselt ja ladusalt sama keele emakeelse kõnelejaga;
3) selgitab oma vaatenurka ning kaalub kõnealuste seisukohtade tugevaid ja nõrku külgi
4) loob erinevatel teemadel sidusa ja loogilise teksti;
5) arvestab suheldes õpitava keele maa kultuurinorme;
6) tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu, loeb võõrkeelset kirjandust, vaatab filme ja telesaateid ning kuulab raadiosaateid;
7) kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid (nt seletavat sõnaraamatut, internetti) vajaliku teabe otsimiseks ka teistes valdkondades;
8) seab eesmärke ja hindab nende saavutatuse taset ning valib sobivad õpistrateegiaid;
9) seostab omandatud teadmisi nii võõrkeelte valdkonna kui ka teiste valdkondade teadmistega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

III kursus kestab 22. jaanuar - 23. märts 2018
Tundides kasutatakse õpikut With Flying Colours (A.Tammeleht ja M. Haagensen) ning õpetaja antud lisamaterjale. Sõnavara ja internetis ligipääsetavad lisaülesanded on Quizletis

I nädal:
1. Course info. Practice test (tenses, reported speech, passive, wordformation)
2. Wordformation revision
3. Tenses
4. Reported Speech.

II nädal
5. Passive
6. General revision for the test
7. TEST (U1-5 grammar+wordformation)
8. test feedback. U6.1 Subjects at school

III nädal
9. U6.2 Sciences
10. U6.3 Vocabulary exercises. The use of articles
11. U6.4 Sciences,- ologies. listening practice U6.5 Use of articles. Idioms
12. The use of articles additional exercises. Wordformation

IV nädal
13. The use of articles additional exercises. Wordformation
14. Revision for the test
15. Revision for the test/ monologues
16. Test U6

V nädal
17. test feedback, U7.1 Sports and hobbies U7.2 Leisure
18. U7.3 Extreme sports. Conditionals
19. U7.4 The olympics. Is winning everything?
20. U7.5 Doping. Conditionals

vaheaeg

VI nädal
21.U7.6 Conditionals/monologues
22. Conditionals/monologues
23. revision for the test/monologues
24. Test U7

VII nädal
21. test feedback, How to write an opinion essay.
22. Write an opinion essay
23. writing feedback.
24. U8 Newspapers and commercials

VIII nädal

25. U8 Media, radio, TV, the Internet
26. U8 Idioms with weather. Listening skills (commercials)
27. Adverbs
28. Course feedback

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Oodatavad õpitulemused ehk õpilane on õppinud:
* õppeainete ja teaduste, spordi ja vaba aja teemadega seotud sõnavara
*korranud ajavormide, kaudkõne ja passiivi kasutamist (U1-5 grammar)
*õppinud ja korranud artiklite kasutamist, tingimuslauseid ja määrsõna vormide moodustamist
*õppinud sõnatuletusvõtteid (ees- ja järelliited)
*õppinud arvamusesseed (opinion essay)kirjutama
*korranud baaskeelestruktuure
*teinud grupikaaslastele kaks teemakohast esitlust või monoloogi

Hindamine üles

Kursuse hinne koosneb:
3 testi (sõnavara ja õppetüki grammatika) 60%
1 essee 20%
2 suulist vastust, teised hinded-hinnangud ja asjakohane suuline aktiivsus tunnis, tähtaegadest kinnipidamine 20%

Testide hindamine: "5"= 91- 100%, "4"= 75- 90%, "3"= 50- 74%, "2"= vähem kui 50%

Mitterahuldavalt sooritatud testide parandamine on võimalik 5 päeva jooksul jooksul pärast testi kättesaamist , järelevastamine kokkuleppel õpetajaga.
Perioodi viimaseks päevaks peavad võlad olema likvideeritud. Ühe arvestusliku hinde mitterahuldavaks jätmine või tegemata jätmine alandab kursuse koondhinnet ühe palli võtta. Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav

Puudumisel 6 ja enam tundi saab õpilane täiendava töö.

NB! 10. klassi lõpus sooritab õpilane kirjaliku inglise keele eksami (lugemine, kuulamine ja grammatika). 11. klassi lõpus ja 12. klassi teisel perioodil arvestustöö.

Gümnaasiumi lõputunnistuse hinne on astmehinne s.t kujuneb 10., 11. ja 12. klassi hinnetest.