Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 9_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Liiv

inglise keele õpetaja / klassiõpetaja

Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee

Loodud: 18. jaanuar 2018. a. kell 17.48
Muudetud: 18. jaanuar 2018. a. kell 18.01

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

A-võõrkeele õppega kujundatakse ainepädevus, mis sisaldab keelepädevust, väärtushinnanguid ja -hoiakuid ning õpioskusi.
Põhikooli lõpuks õpilane:
1)saavutab iseseisva keelekasutaja taseme, mis võimaldab selles keeles igapäevastes situatsioonides suhelda ning lugeda ja mõista eakohaseid võõrkeelseid originaaltekste;
2)huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3)omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4)omandab oskuse edaspidi õppida võõrkeeli ning pidevalt täiendada oma keeleoskust;
5)huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6)oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteoseid, sõnaraamatuid, internetti), et leida vajalikku infot teisteski valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22.-26.jaan
1) Different genres of films TB p 69-71 ex 1-5
2) An invitation to see a film TB p 72-73 ex 6-9 Accepting/refusing an invitation
3) all and every. TB p 74 ex 10-11 WB p 67 ex 9. Reported speech. Questions WB p 64 ex 1-2

29.jaan- 2.veeb
1) Revision of vocabulary WB p 64-65 ex 3-7
2) word test unit 11. A film overview WB p 68 ex 10
3) unit 11 test (31.jaan)

5.-9.veeb
1) Talk about music TB p 75 ex 1-3
2) töö tekstiga „ A young pianist“ TB p 76-78 ex 4-7
3) Favourite music/band TB p 79 ex 8 ,type 1 conditionals ( when, if, unless, as soon as, before, after, until, while,) WB p 69-70 ex 1-2

12.-16.veeb
1) Punctuation TB p 80 ex 10 WB p 73 ex 9
2) My favourite band/music style (jutustamine). Töö tekstiga „ The hairdresser…..“ TB p 82 ex 2-4
3) Talk about museums and galleries. Phrases with come. TB p 82 ex 1 WB p 75 ex 1-2

19.-23.veeb
1) Unit 12 word test Listening. Writing a letter.
2) unit 12 test (20.veeb)
3) Expressing probability and possibility. TB p 85 ex 6. Revision of vocabulary TB p 84 ex 5, WB p 76 ex 3-5

vaheaeg

5.-9.märts
1) Describe a picture. TB p 86 ex 7-8, WB p 78 ex 6
2) Type 2 conditionals TB p 87 ex 10, WB p 79 ex 7. Listening WB p 79 ex 8
3) Countries, languages, nationalities TB p 91-93 ex 7-9, WB p 83 ex 5 p 88 , p 91 ex 2-5

12.-16.märts
1) Describing a picture TB p 89 ex 3 Tenses, active, passive WB p 81 ex 3-4
2) Type 2/type 3 conditionals WB p 84 ex 7-8 TB p 93 ex 10, p 94 ex 11
3) Unit 13 word test. Writing about a trip

19.-23.märts
1) Revision for a test WB p 83 ex 6. Punctuation/ apostrophes WB p 90 ex 1 p 96 ex 10
2) õppereisil Energia avastuskeskuses
3) Töö tekstiga „ Extraordinary talent“ Exchange students. Cow parade. TB p 95-97 ex 1-6 WB p 96 ex 12

26.-29.märts
1) (26.märts) Unit 14 test
2) Talk about Canada. TB p 102-103 ex 1-3 WB p 103 ex 3
3) Family TB p 104 ex 4-8 Writing an e-mail.

2.-6.apr
1) The plural nouns. Linking words. Expressing the future. WB p 97-98 ex 2-4, WB p 100 ex
2) Expressing the future WB p 102 ex 9 TB p 107 ex 9
3) do or make WB p 101 ex 8. Conditionals WB p 97 ex 1, töölehed

9.-13.apr
1) Talk about Tallinn. Asking for help. TB p 108-109 ex 10-11. Revision for a test.
2) (10.apr) Unit 16 test
3) People’s characteristics. Tb p 110-113 ex 1-5 WB p 103 ex 1

16.-20.apr
1) proovikirjandi kirjutamise päev
2) either…or, neither….nor. Word derivation. Active and passive tense forms. It is, there is. WB p 104 ex 3-4 TB p 114 ex 7
3) How to say sorry and how to respond. TB p 114-116 ex 8-10 Comparison of adjectives and adverbs WB p 107 ex 6. Questions WB p 106 ex 5

vaheaeg

2.-5.mai
1) Revision for a test WB p 108 ex 7.Writing a description of a person
2) Listening. Revision of grammar. Töölehed.
3) (4.mai) Test unit 17

7.-12.mai
1) Talk about Estonia TB p 117 ex 1-2 Natural sights of Estonia TB p 118-120 ex 3-5
2) Tourist information TB p 121-122 ex 7-9 WB p 114 ex 8 Prepositions WB p 110 ex 2-7
3) Talking about Wales. Nature, industry, language TB p 123-126 ex 1-4

14.-18.mai
1) Saying calculations. Reading the figure 0.TB p 126 -127 ex 5-7
2)Direct questions, articles WB p 115-119 ex 1-6
3) Reading stories about Wales TB p 128-132.

21.-25.mai
1) Test unit 18 (21.mai)
2) Kokkuvõttev kordamine
3) Kokkuvõttev kordamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II poolaasta lõpuks
1. omandab sõnavara teemade kaupa (Films. Music. Museums.Travel tips. Canada. Personality. Beautiful Estonia. Wales)
2. oskab moodustada ja kasutada kestvat täisminevikku ( The present perfect continuous)
3. oskab täita ankeeti ja kirjutada kirja sõbrale.
4. teab erinevaid filmizanre ja oskab rääkida hiljuti nähtud filmist
5. oskab kutsuda kaaslast kinno ja vastu võtta või keelduda kutsest kasutades viisakusväljendeid
6. oskab kasutada sõnu all ja every lausetes.
7. teab erinevaid muusikastiile, oskab rääkida ja kirjutada oma lemmikutest.
8. teab ja oskab kasutada tingimuslausete 0, 1, 2, 3 tüüpi
9. oskab kasutada koma ja punkti inglisekeelsetes lausetes.
10. oskab osta piletit kinno ja teatrisse
11. oskab väljendada tõenäosust ja võimalikkust( must, might, can’t, it is possible)
12. Oskab kirjeldada pilti kasutades selleks õpitud sõnavara ja plaani.
13. tutvub inglise keelt kõnelevate maadega lähemalt ( Canada. Wales)
14.Oskab nimetada erinevaid riike, rahvusi ja kõneldavat keelt.
15. Oskab kirjutada kirja sõbrale ( a letter)
16. Oskab kirjutada e- kirja ( an e-mail)
17. Oskab kirjeldada oma reisikogemusi ( an essay)
18. Oskab jutustada Tallinnast ja kirjeldada Eesti loodust ja vaatamisväärsusi
19.Oskab küsida informatsiooni turistina
20. Oskab kirjeldada inimest kasutades õpitud sõnavara
21 teab ja oskab kasutada nimisõnade erandlikku mitmust
22. on korranud õpitud materjali : tenses, prepositions, reported speech, articles, comparison of adjectives and adverbs, forming questions)
23. oskab „lugeda“ numbrit 0 ja öelda erinevaid numbreid ja arve inglise keeles.

Hindamine üles

Hindamine:
Õpilane saab poolaasta jooksul hindeid sõnade tööde, kontrolltööde, jutustamise, koduste ja tunnitööde (töölehed) sooritamise eest .
Poolaasta hinne kujuneb järgmiste hinnete alusel
1) iga õppetüki (unit) lõppedes sooritab õpilane kontrolltöö (test), mis hõlmab kogu õppetüki vältel õpitud sõnavara, grammatikat ja kirjutamis-, kuulamis või lugemisülesannet.
Hindamisskaala:
Hinne 5 90-100%
4 75-89 %
3 50-74 %
2 25- 49%
1 0 - 24% maksimaalsest võimalikust punktide arvust

2) enne kontrolltööd sooritab õpilane sõnade töö ( word test), mis hõlmab selle õppetüki raames õpitud sõnavara.(vt hindamisskaala)

3) igas veerandis vastab õpilane vähemalt kord kodus ettevalmistatud jutustamisülesannet.
Hindamine:
Hinne 5 - jutt on ladus, vastab teemale, õpilane kasutab oma jutus õpitud uusi väljendeid ja sõnu ja kasutab grammatiliselt õigeid lausekonstruktsioone, hääldus on korrektne, saavutatud õpitulemused vastavad õpilase õpitulemustele täiel määral ja ületavad neid;

Hinne 4 - jutt on ladus, vastab teemale, õpilase sõnavara on teemakohane, kuid uusi sõnu kasutab vähe või ei kasuta üldse. Grammatikas teeb üksikuid vigu. Hääldus on korrektne. Saavutatud õpitulemused vastavad üldiselt õpilase õpitulemustele;

Hinne 3 - jutustamisel takerdub, vajab sisu edasiandmisel suunavaid küsimusi, sõnavara on vaene, teeb vigu grammatikas, kuid saavutatud õpitulemused võimaldavad õpilasel edasi õppida ilma, et tal tekiks olulisi raskusi hakkamasaamisel edasisel õppimisel

Hinne 2 - oskab sisu edasi anda vaid õpetaja suunavatele küsimustele vastates, õpilase areng on toimunud, aga ei võimalda oluliste raskusteta hakkamasaamist edasisel õppimisel

Hinne 1 - ei oska vastata ka suunavatele küsimustele, saavutatud õpitulemused ei võimalda oluliste raskusteta hakkamasaamist edasisel õppimisel või edasises elus ning õpilase areng nende õpitulemuste osas puudub.

4) Õpilane saab hindeid koduste tööde sooritamise eest ja tunni töö sooritamise eest (töölehed)

Järelvastamine:
Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist märgitakse eKooli päevikusse koos puudumistähisega märk „0“ (nt -/0). Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik; õpilasel on kohustus puudulikult sooritatud töö järele vastata 10 päeva jooksul. ( vajadusel kokkulepe õpetajaga). Puudulikult sooritatud tööle esitab õpilane vigade paranduse.
Tegemata kodutöö hindeks on 0 ja tuleb esitada hiljemalt järgmiseks ainetunniks. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.
Jutustamise hinnet saab järele vastata õpetaja järelvastamise- ja konsultatsiooni tunnis.
Konsultatsiooniaeg: ruum 200A neljapäeval 14.30

Õppetunnis vajalikud õppevahendid::
inglise keele õpik
töövihik
korrektne inglise keele vihik
kirjutusvahend