Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 4_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 18. aprill 2017. a. kell 01.12
Muudetud: 18. aprill 2017. a. kell 01.12

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

https://www.riigiteataja.ee/akt/13273133
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/0000/1327/3133/13275423.pdf

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
* on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses
õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal (27.-31.03.2017)
1) Unit 13 was/were (+ eitus) This year/last year/yesterday (TB p 78-79; WB p 74-76)
2) Unit 13 "A Burglar" TB p 81. Lihtminevik, ajamäärused (TB p 78-82)
3) Unit 13 Eessõnad, kordamine-dialogues (TB p 83,84; WB p 77-78)

II nädal (03.-07.04.2017)
1) Unit 13 sõnade töö, töölehe täitmine U 13. Järgarvsõnad
2) The Present Simple / The Past Simple. TB p 90, WB p 82-85. 
3) TB p 88-89 Ex 6-8 tekst "A Visit", väljendid; lihtmineviku ajamäärused (WB p 81-82)

III nädal (10.-14.04)
1) Unit 15 "Weather", months, TB p 91-94 tekst "A Snowy Sunday", väljendid 
2) Tekst "A Snowy Sunday" (TB p 94-95), sõnavara kordamine (TB p 96, WB p 92-95) 
3) Suur reede

IV nädal (17.-21.04)
1) Grammatika kordamine (WB p 86-91) ebareeglipärased tegusõnad,ajamäärused.
2) Unit 16 TB p 98 - "Birthday", meals and things we eat (WB p 96) 
3) TB p 99-101 dialoog "Birthday", väljendid; lihtolevik-lihtminevik (WB p 97-98) 

V nädal (24.-28.04)
1) Unit 16 Dates, TB p 102-103, WB p 98, järgarvud 1.-100. 
2) Töö järgarvsõnadele. TB p 103, WB p 99-100 
3) Unit 17. Camping, B p 106-107 dialoog, väljendid, uus sõnavara; WB p 101 

VI nädal (01.-05.05)
1) Küsimuste moodustamine lihtminevikus, abitegusõna "did". Camping tips (TB p 106-107, WB p 102-103) 
2) Lihtminevik (jaatavad, eitavad ja küsilaused), TB p 108-109; WB p 103-104 
3) Lihtolevik / lihtminevik (WB p 105-106).

VII nädal (08.-12.05)
1) Farm animals (TB p 110, WB p 107 ex 1), Life in the village (TB p 112-113) 
2) Plural (mitmus). Life in the village TB p 114, WB p 107-110
3) Eessõnad WB p 108-109. Dialogues: Excuse me ... How can I get to ...? TB p 111, WB p 111-112. Oma kodust kirjutamine.

VIII nädal (15.-19.05)
Unit 19: Jokes, B p 115-117. This year / last year (WB p 113) 
2) Unit 19: Jokes (B p 118). Liht- ja kestev olevik, lihtminevik; everybody/nobody (WB p 114-117 ex 7b) 
3) Omadussõnad. Omastava 's-lõpu hääldus (B p 119, WB p 118-119).

IX nädal (22.-26.05) 
1) The United States. Unit 20, Summer. Text "A Trip to the Seaside". Lihtminevik (TB p 120-123) 
2) "A Trip to the Seaside", TB p 124-125. Harjutused kordamiseks (unit 20, WB) 
3)Harjutused kordamiseks (Unit 20, WB)

X nädal (29.05-02.06) 
1) Aastast kokkuvõtete tegemine. Have a nice summer! 
Praktikaperiood

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
1. Omandab vajaliku sõnavara õppetükkide kaupa, 
2. Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpib korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, 
3. Paarilisega dialoogi harjutades õpib õpitud keelefraasidega suhtlema inglise keeles, 
4. Osakab moodustada om. sõnade keskvõrret ja ülivõrret, oskavad asju võrrelda, oskavad moodustada lauseid fraasiga: I enjoy... 
5. Oskab kasutada tegusõna be olevikus ja lihtminevikus (am/is/are; was/were), 
6. Oskab moodustada lihtsamaid lauseid lihtminevikus (reegliparased ja ebareeglipärased tegusõnad), 
7. Oskab kasutada viisakusväljendit excuse me 
8. Oskab moodustada küsilauseid lihtolevikus, teavad küsisõnu; oskavad vastata erinevatele kas-küsimustele, 
9. Oskab rääkida farmiloomadest, toiduainetest, talvega seotud tegevustest, ilmast 
10. Teab sidesõnade and, but, because tähendust 
11. Teab järgarve 1.-100., oskavad järgarve kasutada kuupäevade ütlemisel 
12. Teab asesõnu something, somebody, everybody, nobody 
13. Oskab moodustada there is..., there are... lauseid 
14. Teab mineviku ajamäärusi ja ebareeglipäraseid tegusõnu (vt WB p 88-89 piires) 
15. Eristab grammatilisi aegu Present Progressive, Present Simple ja Past Simple, oskab moodustada eitavat, jaatavat, küsivat lausest nendes aegades

Hindamine üles

Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.
Lugemisel, jutustamisel hinnatakse
# õpitud teksti esitamist (3.-6.kl.);
# tundmatu teksti lugemist ja arusaamist teksti sisust (4.-6.kl.);
# tööd tekstiga (olulise leidmine tekstist, lause või loo lõpetamine, sõnavaraharjutused teksti kohta, teksti pealkirjastamine, tekstist lühikokkuvõtte tegemine) (4.-6.kl.);
# teksti jutustamine (põhiliselt 5.-6.kl.).

· Kirjutamisel hinnatakse
# õpitud sõnavara õigekiri + tähendus (3.-6.kl.);
# kirjalikud kontrollharjutused (3.-6.kl.);
# keelelised kontrolltööd (4.-6.kl.);
# õpitud teksti kirjutamine kuulmise järgi (3.- 6.kl.);
# lühiteksti kirjutamine kuulmise järgi (4.-6.kl.);
# jutukese kirjutamine (4.-6.kl.).

Keeleliste kontrollharjutuste ja testide hindamine:
Hinne "5" - 90-100% punktide arvust on õige
Hinne "4" - 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" - 50 -74% punktide arvust
Hinne "2" - 20 -49% punktide arvust
Hinne "1" - 0 - 19% punktide arvust
Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta.

Õppeveerandi vältel toimub
1) Jooksev suuline hindamine
2) Jooksev kirjalik hindamine
3) Sõnavara kirjalik hindamine
4) Töölehtede kokkuvõtlik hindamine

Hinne "0" eKoolis tähistab õpilase poolt esitamata või tegemata tööd, mis tuleb pärast puudumist või sooritamata jätmist järgi vastata, asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist. 
Mitterahuldava hinde saamisel peab õpilane töö uuesti tegema või järgi vastama kümne päeva jooksul alates töö kättesaamise päevast või kooli tulemisest.
Õpilasel on võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni. Konsultatsioon esmaspäeviti 14.45-15.45 ruumis 005

Järelvastamine kokkulepitud ajal.

Märkused:
Õppekomplekt:
Ü.Kurm, Ene Soolepp "I love English" 1, Studium 2011
Book, Workbook, CD