0 kaarti!
Autor: Kristel Paju klassiõpetaja Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee |
Loodud: 25. märts 2017. a. kell 07.56
Muudetud: 6. aprill 2017. a. kell 18.34
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Suunata õpilast uurima-mõtlema-seostama-avastama:
* huvitava ja aktiivse tegevuse võimaldamisega;
* talle pidevalt uute teadmiste huviorbiiti seadmisega;
* teadmiste omandamine aktiivsete võtete kättesaadavaks tegemisega;
* tingimuste loomisega, mis innustaksid last uusi teadmisi ja oskusi praktiliselt kasutama;
* eneseväljenduse jõukohaste võtete õpetamise ja harjutamisega.
Avastusõppes kasutatakse lapsi arendavaid interaktiivseid (aktiiv)õppemeetodeid.
I nädal
Pulsi mõõtmine erinevas olekus (rahulikusolekus ja sportlikusolekus)
II nädal
Seedeelundkonna mudeldamine
III nädal
Minu sugupuu
IV nädal
Kõrvitsa seemne kasvatamine taimeks.
V nädal
Looduslike vahenditega looduses kompositsiooni valmistamine.
VI nädal
Katsed
VII nädal
Katsed
VIII nädal
Loomad inimese elus. tv lk 53 tutvustus
IX nädal
Õuesõpe - puude ja põõsaste vaatlemine tv lk 60
X nädal
Lindude vaatlemine tv lk 58-59
XI nädal
Praktikanädal
1) õpib uurima-mõtlema-seostama-avastama ning järeldusi tegema
2) oskab looduses märgata muutusi
3) oskab kasutada arvutit info otsimiseks, õppemängudeks
4) muutub õppimises iseseisvamaks
5) põhjendab tervisliku eluviisi põhimõtteid ning koostab tervisliku päevamenüü;
* Arvestuslik (kokkuvõttev A/MA II ja IV veerandi ja õppeaasta lõpul)
* 2-3 arvestuslikku tööd poolaastas (Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis võib hinde vastavalt teemale kanda eKoolis loodusõpetuse päevikusse. Sellisel juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud avastusõppe tunnis)
* aktiivne osavõtt tundidest